3310 unlocken met superbox

M

marciemarc

Ik heb eens goed zitten rondsnuffelen om een Nokia 3310 te kunnen unlocken. Naar het schijnt is daar geen programmaatje voor waarmee je samen met een datakabel het toestel zou kunnen unlocken.

Je hebt er volgens de meeste antwoorden die ik gelezen heb een zogenaamde Nokey-box (een zwart doosje... spannend) voor nodig. Ongelofelijk duur wordt hij verkocht op http://www.gsmfactory.com Dit is een franse site waar ze echt alles hebben op dit gebied, maar waar ze prijzen hebben daar sla je van achterover. Ik dacht eerst 5990 Francs, dat valt mee, maar het bleken franse te zijn ipv belgische frenkskes. 2000 piek dus voor deze wonderbox waarmee je theorethisch alle nokias zou kunnen unlocken.

Heeft iemand een goedkopere oplossing gevonden?

Leuk antwoord: Laten unlocken bij.... maar ik wil het dus zelf doen (de Hobbyist)

Greetz, Marciemarc

 
hallo marciemark & vlovlo

de dejan flasher wekt perfect op de 3310

soms wil hij wat opstartproblemen geven.

let wel goed op de start adressen voor de deel flashen, deze kunnen per flash versie anders zijn.

voor dat je gaat flashen lees even de telefoon

uit 00200000 tot 00300000 dit word een 1meg flash

gaat er iets fout dan kan je zonder problemen de telefoon repareren. ga niet verder flashen dan de 1 meg een telefoon die defect gaat beneden de 00300000 krijg je niet meer gerepareerd met een flash van een andere telefoon, pas dus goed op!!!

mochten er problemen komen dan lees ik het wel

veel suc6 ronald

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan