334, 80's 12", wie helpt er even?

Jack ik weet niet wat jou niet lukt aan deel 26, maar dat is maar een bestandje van een kleine 2mb, en dat hewb zojuist ook gedownload.

Ik heb nu deel 1 tot en met 7 en deel 26.

Dus we moeten nog 8 tot en met 13 en 17 en 18.

18 is binnen!
Nu dus nog 8 tot en met 13 en 17.

17 is ook binnen, nu nog 8 tot en met 13.

ok dan begin ik nu aan 10 t/m 12

Nee Freggel als je die laatste opend nr 26 zie je dat die niet compleet is doormiddel van die <--- in de rar,, er staat alleen deze in: 309 My Mine - Hypnotic Tango 06:13 dus waar zijn de resterende nummers dan.

ik heb 14 15 16 17 18 en 21 dus we hebben dubbel ik ga 12 nu doen.
gr blokker

Ok!
Ik heb nr 13 ook, dan zijn we er?

Zetten we ze in- of uitgepakt bij Roberto, en is er al een map aangemaakt?

Ik heb ff een dir aangemaakt: 334 80s 12 inches
Op dit moment up ik de delen 13, 17, 18, 19 en 20.
Als iedereen zijn delen erbij heeft gezet kan Roberto ze misschien even uitpakken?
Dat voorkomt het risico op inclompete nummers.

Ga ik die van mij uploaden.

Alleen jammer van deel 26...

ok ik heb hier de delen: 10 en 11 en ook 21 t/m 26 zal die er allemaal opgooien vandaag en morgen.

Tumme ben ik weer aan het uploaden treedt er een fout op in de server.

Morgen poging 2.

ik heb geprobeerd om te uppen maar dan heb je denk ik een wachtwoord nodig wat ik niet heb.

Ja dat klopt Blokker,, je moet van Roberto dan eerst rechten krijgen om te mogen uploaden.

Trouwens mijn nichtje zegt dat zij met geen mogelijkheid die FTP site van Roberto kan openen in haar browser.

Snap er niks van als ik de link in mijn IE plak opend hij de FTP gewoon nadat ik de login en pass heb ingegeven.

Iemand een idee waarom het bij haar niet werkt.
Of Blokkeerd hetnet misschien dit of kan dat niet.

Dat jou nichtje er niet op kan heeft wellicht te maken met haar ip?

Staat dat wel in de lijst van Roberto?

Ohja ik ga morgen nog eens proberen mijn bestanden te uppen.

Wat heeft de IP er dan mee te maken Freggel.

Dan zitten we dus voor niks te uppen als niemand op die FTP kan komen :(

Hij heeft hier toch de url met de algemene login zelf neergezet,, dan zou toch iedereen er van moeten kunnen downloaden.

Oh die van mij lopen langzaam aan binnen.

Ik was er al achter dat een ip er niks mee te maken heeft, maar had geen zin meer om mijn post te editten.

Het uploaden gaat hier trouwens ook verschrikkelijk traag, ben nu ruim 1 uur bezig met 1 bestand.

Ja dat klopt,, heb er 4 opgezet en deed daar ook ruim een uur over.

Hoe upload jij ze dan,, ik gebruik Cute FTP pro en upload dan met 4 files tegelijkertijd.

Ik weet ook niet precies met hoeveel je tegelijkertijd kanuploaden,, bij meer krijg ik regelmatig errors.

Morgen zet ik de andere 3 er weer op.

jack;178516 zei:
Hoe upload jij ze dan,, ik gebruik Cute FTP pro en upload dan met 4 files tegelijkertijd.

Ik sleep ze meestal van mijn HD naar de ftp, vanavond als ik fut heb gaan er weer een paar bij.

dan zal ik moeten wachten tot ik een wachtwoord krijg van roberto.
gr blokker

Bij mij gaat even niet lukken, ietsiepietsie te druk op het werk...

Nog even terug komen op dat mijn nichtje niet die ftp van Roberto kan openen.

Als zij de url in haar adresbalk copierd dan krijgt ze wel de pop up waar ze naam en wachtwoord moet ingeven maar als ze dan op ok klikt krijgt ze dat de pagina niet kan worden weergegeven.

Nu hoor ik dat ze mccafee erop heeft staan,, kan het wezen dat die het dan blokkeerd of is dat niet mogelijk.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan