3410 unlocken

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
Hoi

nu er velen met vakantie zijn een vraagje

nokia 3410 is deze te unlocken ? en hoe ?

gekocht in Nederland (goeie prijs met prepaykaart)maar eens in Belgie kon ik het vergeten , mijn sim doet het niet

 
Hmmz... sorry, kan je niet helpen, een 3410 heb ik nog niet unlocked.

Wel zag ik dat ze in Beverwijk op de zwarte markt tegenwoordig al unlocken voor 5 en 10 euro.

 
Hmmz... sorry, kan je niet helpen, een 3410 heb ik nog niet unlocked.Wel zag ik dat ze in Beverwijk op de zwarte markt tegenwoordig al unlocken voor 5 en 10 euro.
thks BT ondertussen is het reeds gebeurt via een website

men hoeft wel niet (meer)het IMEI nr open en bloot uit te stallen op het net

maar gewoon ingeven en een minuut of 10 later heb je de code (gratis) bij musicsafe

 
Ah cool. Bedankt voor het melden van de oplossing.

Is dat alleen voor de 3410 van Nokia of ook voor andere merken/types?

 
Indien je het prg hiervoor nodig hebt stuur ik het even.

 
Of deze link: http://www.unlockme.co.uk/

Misschien mag het niet maar dan verwijder je hem maar.

Zovaak ben ik nog niet in overtreding geweest.

Zal wel wat buffer hebben opgebouwd.

 
Oh als je het progje ervoor hebt zou nog mooier zijn. Graag zelfs dan.

Ik heb wel een imeinokia.exe maar die is van vroeger en werkt nu niet meer op de nieuwe type's.

En wat de links betreft... ach.. ik vroeg er toch zelf om? Met die buffer zit het trouwens ook wel snor. Dus aan alle kanten zit je veilig. :biggrin:

 
Ja dat dacht ik wel en ik hoop dat je de lijst eens bekijkt in dat programma welke types hij allemaal aankan.

Het is wel even uitzoeken omdat het eingelijk geen prg voor beginners is maar het werkt super en niet alleen voor de 3410.!!!

Sucses

 
Zal wel meevallen, een beginner ben ik niet echt meer daarmee dus zal er wel mee overweg kunnen.

Ben reuze nieuwsgierig, dus laat maar komen, hartstikke bedankt alvast!

 
NvBgm bedankt voor de links , is die 5.4 het progie wat je gebruikt of is het een ander

Het ziet er anders voortreffelijk uit , meerdere merken worden ondersteunt en dat is een pluspunt

 
Daarstraks eens getest met de gegevens van mijn 3410 , en ik heb hetzelfde resultaat als wat ik op de site gekregen heb

dus het werkt wel :biggrin:

 
Hmmz.. Ik heb nu een 3510 met softwareversie 3.37 hier liggen.

De imeicode heb ik ook, maar nu moet ie de provider weten. Er zit een hi-prepaid kaart in, maar daarmee vraagt ie om de unlockcode.

Met Telfort idem-dito. Wellicht is het dan een Vodafone toestel.

Maar da's nog niet zo het probleem. Die tooltjes werken met Asic's. Zo kun je kiezen voor asic 2, asic 3, asic 5 en asic 7.

En dan nog de methode zoals griffin nieuw en griffin oud bijv.

Hoe weet ik nu welk asic nummer ik moet kiezen?

 
Probleem al opgelost via email, waarvoor dank.

Programma'tje geeft zelf aan welke asic bij welk telefoontype hoort.

 
Aldoende leert men.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan