5 December tijd voor een groot Settings Kado!

pet123

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
63
Punten
48
Leeftijd
50
De Sint zei tegen de schotel piet dat Premiere iets moois heeft in het verschiet, maar er zijn nog problemen met zappen maar er is vast wel iemand die dat kan opknappen.

Ja, zei de schotel Piet dat is inmiddels gebeurd en je kunt zappen tussen de bleumovie en de Direkt kanalen in willekeur.

Wat er in deze grote update allemaal nieuw is kun je lezen op mijn homepage.

De settings zijn nu te downloaden in varianten:
Astra
Astra-Hotbird
Astra-Hotbird-Astra2A
Draaibaar

Nieuwe links voor directe download in images:

Astra settings:
humaxdreamsettings.nl/dreambox/pet123_19.tar.gz

Astra-Hotbird settings
humaxdreamsettings.nl/dreambox/pet123_1913.tar.gz

Astra-Hotbird-Astra2A settings:
humaxdreamsettings.nl/dreambox/pet123_191328.tar.gz

Draaibaar:
humaxdreamsettings.nl/dreambox/ pet123dreamsettings.tar.gz

Pet123
www.HumaxDreamSettings.nl (nieuwe url zonder vervelende pop-ups).

Pet123 wij danken u. ;)

Bedankt maar weer Pet123 voor het mooie sinterklaas cadeautje :)

Shit toch een probleempje,, hoe krijg ik deze settings er nu in,, downloaden werkt niet,, en met FTP lukt het maar half,, dan begint nederlandse pakket op 6 geloof ik.

Wat te doen met die download links,, dit snap ik effe niet,, waar moet je die neerzetten.

De download links zijn voor de makers van images zodat ze de mogelijkheid kunnen inbouwen dat de mensen vanuit een menu de nieuwe settings in de ontvanger kunnen laden.

Download op mijn site de settings in .zip formaat en deze kun je na het uitpakken van de zipfile uploaden naar je ontvanger met DreamboxEdit. Druk naar het uploaden op de reloodknop in DreamboxEdit of herstart je ontvanger.

Bedankt Pet123,, met de reload knop in dreambox edit werkt het wel perfect.

Normaal stuur ik de lijst en reboot mijn dreambox dan met mijn afstandsbediening,, dat werkte dus niet.

Bedankt weer voor je hulp :)

Veel kijk plezier ermee :)

Hallo Pet123 of iemand die het michien weet..

Ik heb een probleem met de setting file, van de humaxdream web page... Krijg een foutmelding.

Ik probeer de rotor settings te laden in Humax 5400z maar krijg foutmelding ( in .dll) . Ik gebruik HDFsmart. Ik heb aantal kanalen verwijderd zodat ik onder de 4000 kwam , maar hij zegt nog steeds dat het meer is dan 4000, en daarna de fout melding .. De gewone, Hotbird -Astra setting file doet het wel..

Thanx for you help

Groeten
Vincent

vincent_wimax zei:
Hallo Pet123 of iemand die het michien weet..

Ik heb een probleem met de setting file, van de humaxdream web page... Krijg een foutmelding.
Ik gebruik HDFsmart. Vincent

Beste Vincent,
Je bent hier in de Dreambox sectie beland met jouw vraag.
Gelukkig hebben veel Dreambox eigenaren vroeger een Humax gehad maar toch ben je hier verkeerd...

Je kan de laatste settings proberen in jouw Humax te laden met een andere settings editor mischien dat het dan wel goed gaat?

Ik denk niet dat PET grotere settingslijsten produceerd dan jouw Humax toestaat?!

Maar ik zou als ik jou was de vraag even in het Humax gedeelte neerleggen..

Groetjes,

Cliff

Hallo Cliff,

Dat is inderdaad zo.. Had alleen in de gaten dat dit een post was van pet123, over settings. Ik heb mijn vraag opnieuw gepost in de Humax forum. HEt is een vreemde fout melding. De kleinere file met alleen astra en Hotbird doet het wel zonder foutmelding. Het moet dus met die Max 4000 channels te maken hebben. Heeft de dream box ook deze beperkingen?. Anders koop ik ook maar een dreambox.

Grt
Vincent

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan