5400 DisEqC 1.2 / 32 posities?

W

wizzaerd

De jongste software-update van de CI-5100 (12 juni) heeft plaats voor 32 sat-posities i.p.v. 16 stuks. Ik wacht dus nog ff met de aanschaf van een extra kastje.

Weet iemand hier meer van toevallig?

Ik heb inmiddels de vraag bij Humax gesteld of dit ook in de 5400-soft ingebouwd gaat worden, de reaktie zal ik hier posten.

Gerucht: DD voor PW schijnt de 1e testfase te zijn gepasseerd. :biggrin:

 
Het antwoord van HCSA:

Received Message :

I noticed that you added support for 32 sats to the CI-5100. Will you be adding this support in the next update for the 5400 too?

Answer :

== Reply on 16-06-2001 ==

Yes. We have already added it, but the release is being delayed due to another revision (DD ?). The software will be released in this month.

Ze zijn goed bezig! :)

 
Dat zou dan eens tijd worden.

De Humax 5400 is een prima astra ontvanger maar draaibaar is deze ontvanger zeer slecht inzetbaar.

Maar wat wil je ook voor dat geld. ;)

 
Soft 1.03 is er dan eindelijk...

Tja, leuk die koreanen, maar geen woord meer over de 32 posities, ondanks het positieve bericht van 6 weken geleden.

Of hebben ze die er stiekum ingestopt. Wie het weet mag het zeggen...

 
En DD werkt nog steeds niet hoor op PW ... tis te zeggen, het werkt, maar de lipsync klopt niet.

In Duitsland is het momenteel oorlog ivm de nieuwe soft van Humax. Een patch zal even op zich laten wachten en ze zijn allemaal boos omdat na 4 maand de DD nog steeds niet naar behoren werkt en omdat de softcell software van de interne cam een andere versie heeft zodat al het werk van Planet Hemp moet overgedaan worden ...

CU

Red

 
Ze hebben het er toch stiekum ingestopt...

HCSA Answer :

== Reply on 31-07-2001 ==

The lately released version HIC1.03.00 supports 32 antennas.

You can get it at the "Software Download"section...

 
@wizzaerd,

Inderdaad, aanvankelijk stond het niet bij added functions...dit hebben ze later toegevoegd (het lettertype op de site is anders).

Ik had eigenlijk ook een fix voor het klokkie verwacht wanneer de Humax in de standby stand staat zoals ze dat ook bij de andere types aangepast hebben.

 
Ik heb ze gistermiddag gemaild, toen stond het er nog niet op. Ze zijn dus weer wakker... :biggrin:

 
Ik vraag me af waar ze het interne geheugen vandaan halen om 32 ipv 16 sat's op te slaan. is er nog ruimte over in de flash van de 5400 dan ?!

Groet,

C4

 
@See4

Blijkbaar is er nog ruimte genoeg over. De IRCI5400 heeft trouwens 4 MB flash t.o.v. de CI5100 met 2 MB die ook al over 32 posities beschikte. Het enige verschil tussen die 2 is de embedded camsoft en die is geen 2MB groot.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan