5400 ism een stab en de pet123 settings

C

chollie

is er iemand die mij kan vertellen hoe ik de pet123settings moet instellen voor het gebruik van een stabrotor?

ik weet dat ik motorised moet aanvinken maar ik met dan diseq1.0 uitzetten maar als ik dat doe en ik kijk in humbox onder antenna dan zie ik dat zowel de juiste antenna aangevinkt is maar ook de eutelsatw2(die kan ik dus niet uitvinken)

als er iemand is die dit juist aan de praat heeft zou diegene mischien mij zijn settings kunnen mailen?

ik heb kontakt gehad met pet123 maar die gebruikt geen stab dus die kon met niet helpen.

bij voorbaat dank.

chollie

 
je kan op mijn site een kompleete lijst vinden waar ik de setings heb aan gepast voor een stab moter de hh100 hh120 als die eens bekijkt met Humbox dan zie je dat ik daar bij ANTTENA wat heb aangepast en als je nu ook nog de beschrijving van je Stab moter er bij neemt dan zie je ook welke nummers voor welke sateliet positie is

suk6

G.R Pecari

 
kan jij met deze settings ook naar de hispasat draaien?

als ik bv antenna3 selecteer dan gaat hij naar de astra1 draaien

ik heb naar de sirius gedraaid en een reset pulse gegeven maar dat mocht ook niet baten.

 
Dan moet je ff verder klikken naar je DisEqC-motor menu (zelfde als voor de reset) en kijken welke positie daaraan hangt. Kies install en selecteer de juiste positie uit het menu-tje. Let wel op; de namen in dit menu zijn wat verouderd maar Hispasat=Hispasat.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan