5600 of 5400 in de praktijk?

H

hawkeye

Wie heeft ervaring om het verschil van de Humax 5400 en 5600 aan mij uit te leggen...

Dank je...

HAWKEYE

P.S. Vooral het draaibare gedeelte interesseert me...

 
Veel uit te leggen valt er niet.

voornaanmste verschil is dat de 5400 Irdeto aan boord heeft

.d.w.z dat er onboard in de ontvanger een irdeto ca module is aangebracht waarmee programma's die in irdeto en betacrypt ( duitse zenders) bekeken kunnen worden.

de 5600 heeft dit niet.

verder heben de 5400 en 5600 overigens wel beiden 2x Ci sloten.

de 5600 heeft wel Open TV mogelijkheid. wat dat allemaal inhoud werwijs ik je naar http://www.humaxdigital.com waar je het een en ander rustig kunt nalezen.

Als je het mij zou vragen ; ik zou kiezen voor onboard Irdeto ip.v Open Tv voor een meeerprijs van =/- fl 100-,

 
Ha die Hawkeye,

Heb jij nog steeds geen Humax ??

Ik meen dat jij enkele maanden geleden ook al zoekende was.

Misschien intressant voor jouw om te weten dat viaccess ook open is.

gr. Roel

 
Hehhe...in de tussentijd heb ik me een 5600 gehaald... ik had al een irdeto freecam en nu ook een seca 1.05... dus ja... geen probs... motor werkt ook perfect...

het bevalt me wel...

HAWKEYE

 
Can You explain me FUN and Open TV for Humax FTV 5600. Thanks

Originally posted by JamesT Veel uit te leggen valt er niet.


voornaanmste verschil is dat de 5400 Irdeto aan boord heeft



.d.w.z dat er onboard in de ontvanger een irdeto ca module is aangebracht waarmee programma's die in irdeto en betacrypt ( duitse zenders) bekeken kunnen worden.



de 5600 heeft dit niet.


 


verder heben de 5400 en 5600 overigens wel beiden 2x Ci sloten.


 

 


de 5600 heeft wel Open TV mogelijkheid. wat dat allemaal inhoud werwijs ik je naar
http://www.humaxdigital.com waar je het een en ander rustig kunt nalezen.

 


Als je het mij zou vragen ; ik zou kiezen voor onboard Irdeto ip.v Open Tv voor een meeerprijs van =/- fl 100-,


 


 
OpenTV and FUN are systems for interactive television... Like games... EPG looks like internetpages, etc...

It's nice... but currently only supported by German channels...

HAWKEYE

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan