5816 patch %^*^&% HELP *%^*)(*^&(

P

project

HALLO wie kan mijn helpen

ik heb geen display meer niks brand meer

ik heb gister patch geupdate via serial cabel halve wegen patch viel alle verlichting uit van me reseiver philips

ik kan niks meer doen is me philips stuk of is het mis gegaan met uploade van me patch

wie is er zo vriendelijk om me te helpen tnx

icq nr: 62967285

 
Zo te horen is de patch er nooit helemaal ingekomen, en zit het ding nu zonder firmware.

Je kunt dit alleen herstellen nu door de firmware er met een jtag opnieuw in te zetten.

 
nou dat zegt me niks kan je nader meschien uitleggen hoe ik dat kan doen en hoe ?ben een leek in die dingen

tnx groetjes project

 
Activ, voor Philips heet dat OSlink. (sorry) Dit is een printplaatje icm een programma. Dit kun je gebruiken om opnieuw software in de deco te programmeren. Is al commercieel verkrijgbaar, alleen weet ik niet waar.

Nitwit

 
De Oslink is inderdaad de enige remedie om de ontvanger weer aan de praat te krijgen als je seriele flashpoging mislukt is.

Hij is nog niet commercieel verkrijgbaar, maar dat zal niet lang meer duren. Enkele onderdelen zijn moeilijk te krijgen, en dat geeft wat vertragingen. Ik verkoop de Oslink zelf niet, maar heb wel kontakt met de makers ervan.

Om niet langer te hoeven wachten kun je ook contact zoeken met iemand die een Oslink heeft die je wilt helpen om de Philips opnieuw te flashen.

 
OSlink werkt wel hier zij het een beetje haperend maar daar moet ik nog wat aan sleutelen.

Is inderdaad de enige manier.

Ga in geen geval aan het apparaat prutsen!

Het is namelijk niet stuk, alleen zijn programma kwijt.

 
@nitwit: geeft niet, weer wat geleerd. Ik ben geen xper met seca dozen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan