6 Juli de datum voor de jaarlijkse BBQ. Deze gaat helaas NIET Door!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.200
Waarderingsscore
584
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Dus heren kijk alvast in de agenda en bereidt jullie zelf voor. We gaan er weer een gezellige middag/avond van maken!!! 


Nou is de nieuwe aanwinst nog een lieverd van 3 maanden, maar tegen de BBQ tijd is hij al flink aan het puberen! 
Dus zorg dat je de worst of hamburger snel op eet!!!



Tot gauw!
 
..dat gaan veel blaren in de monden opleveren :biggrin:
 
Op dit moment gaat hier de voorkeur uit naar Zaterdag 6 Juli. 

De heren die hier meelezen kijk alvast even in de agenda, ik ga deze week de pm's versturen. 
Save the date!!! 
 
..een weekje later zou mij persoonlijk beter uitkomen en twee weken later nog meer :) Maar de meeste stemmen gelden.
 
Een weekje later gaat niet lukken, want dan is er hier een groter feest, de jongste wordt dan 19, en bij die bende van een man of 40, daar wil jij niet bij zijn! :biggrin: 

Nog een week later, pfffttt, vakantietijd? 

Nog even wachten want de pm's moeten nog verzonden worden, dus ik ga gewoon de 6de, en de 20ste als mogelijke datum zetten, en dan zien wie er kan.
Ik weet dat het moeilijk is om het zo te regelen dat iedereen erbij kan zijn...

Maar ik moet nog even prijs opvragen bij de traiteur hier, en als dat meevalt dan heb ik een mooie smakelijke verassing. ;)
 
Zoals je weet ben ik geen bbq liefhebber. Maar ik hoop dat je niemand op het bbq festijn gaat cremeren.?

Of bedoel je verrassing i.p.v ver-assing?
 
Ik heb mij vergist. 6 JULI kan ik prima, ik las 6 JUNI.. Dislectie met verstrijken van de jaren :biggrin: :biggrin:
 
Ah, ok? dus we gaan voor jou zorgen voor een maal dat makkelijk te knauwen en licht verteerbaar is. ;) 

6 Juli komt voor mij ook beter uit, want ik houdt geheid wat over, en dat kan ik dan mooi gebruiken in het volgende weekend.
 
the matrix zei:
Zoals je weet ben ik geen bbq liefhebber.
Nah ja, maar we weten zeker dat Freggel1 je dan wel uitnodigt om aanwezig te zijn bij een vleesmaaltijd op 6 juli a.s., waarbij ook drank aanwezig zal zijn. Kun je toch nog afreizen naar dat mooie stekkie ;)
 
Klopt ook wat je zegt eendenteam, maar er zijn meerdere redenen dat ik van een trip naar Zundert afzie.
Heb met Freggel1 dat vorige jaren uitgebreid via PM besproken.
 
@the matrix: ok en sorry
 
probeer er wel bij te zijn maar ligt er aan hoe ik moe voel moet vanaf volgende week 35 bestralingen doorstaan heb een kwaadaardig gezwel op mijn stembanden dus voor mij blijft alles nog een beetje gissen weet niet hoeveel last ik er van heb :devil: :devil: :devil:
 
Frans maak je zelf niet om die BBQ vriend, de gezondheid gaat immers voor!!!

Ik weet wel dat je puur voor de gezelligheid even op bezoek komt, en je bent welkom, maar zoals we hier zeggen: Ziek is ziek. ;)

De :potbier:  :potbier: :potbier: liggen sowieso koud. 

Scheterbap!!!
 
Frans, jouw aanwezigheid is meer dan welkom!
Kijk maar even hoe je je voelt. :)
 
Heren de BBQ gaat helaas niet door. Momenteel lig ik het ziekenhuis herstellende van een operatie aan een flikne hernia.    Diverse functies zoals lopen en dagelijkse stoelgang doen het niet meer op dit moment.

 
Beterschap en BBQ is altijd in te halen......gezondheid is belangrijker.
 
@Freggel, beterschap gewenst!
 
Och germ,
Nou @Freggel, hou je taai man!
 
@freggel1: een goed herstel gewenst en hopen op betere tijden !
 
Freggel, veel sterkte en beterschap! Wanneer je weer 'up and running' bent, halen we het dubbel en dwars in! :)
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan