6 Juli de datum voor de jaarlijkse BBQ. Deze gaat helaas NIET Door!!!

Het varken wat nu nog  rondloopt wordt alleen maar vetter...  :cool:
 
Hey maatje, eerst maar eens lekker op je gemak herstellen.
Van harte beterschap gewenst ook namens vrouw en Frank.

B.
 
beterschap en sterkte met de revalidatie  :pfff: :pfff: :pfff:
 
Sorry voor de late reactie. Ik zit in het buitenland, maar sterkte en beterschap!
 
Maakt niet uit Hangslot. ;)

Hopelijk is er later dit jaar wel de BBQ.

Geniet maar van jou welverdiende vakantie!
 
Het gaat stilletjes aan weer wat beter met Freggeltje, en de BBQ is vorige week weer aan geweest, ik moet wel op een barkruk zitten maar daar smaakt het niet slechter om!!!

Vraag aan de vaste BBQ-ploeg, hebben we er nog zin in?

Ikke wel! alleen de datum dat wordt krap vrees ik, we lopen hier weer tegen het Bloemencorso aan, 18 augustus is het open tentendag, 24 aug schoonmoeder jarig, en het weekend daarop staat Zundert op zijn kop want dan is de jaarlijkse optocht. 

Stel nou dat ik de datum op 7 september zet, meestal is het dan goed weer, anders mag DRZ zich uitleven met de kachel, wie heeft er dan tijd en zin om lekker te eten met een goed glas bier of wijn?

Let wel: we maken er g??n nachtwerk van, na het eten is het afruimen en afwassen en opzou... :biggrin:


Zeggen jullie het maar.
 
Freggel1 kijk eens in de folder van supermarkt dirk daar staat op pagina 22-23 een orthopedische stoelkussen.
Deze heb ik ook gehaald en zit prima met een gat ter hoogte van wervels zodat deze ontlast worden.

IMG_1227.JPG
 
@Matrix, bedankt voor de oplettendheid, maar ik heb dit nog niet nodig, zitten gaat gewoon goed, alleen ik mag niet lang aaneengesloten zitten, 20 minuten max.

Vandaag hierdoor dus ook flink op mijn plaats gezet door de revalidatie arts, mijn kop staat op vooruit, maar de rem moet er op, anders ben je zo terug bij af!!! 

Pfffttt, valt niet mee maar ik denk dat ik maar zal luisteren, en mezelf maar niet te blij maken dat ik een half uur voor dat ik haar sprak voor het eerst bij de fysio zonder problemen op een fiets stapte en wegreed alsof het niks was. :confused:


En misschien is het volgende wel iets voor  jou Matrix, dit werkt echt mooi!!!


the Grail
 
Ik ben altijd in voor een bbq! September heeft vaak ook nog knap weer in het verschiet!
 
@Dr.Z, ik ben ook altijd te porren voor een BBQ, maar zoals ik al aangaf wacht ik nog even met een definitief bericht. ;) 

Vandaag blijkt dus dat mijn rechter kuit tegen een overbelasting aanzit, ik werd de laatste week met pijn wakker, en dat kan niet de bedoeling zijn. 

Volgend jaar komen er nog mooie dagen genoeg om een lekker biggetje op te eten...  ;)


 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan