6 juni!!!BBQ-time!!! FreggelBBQ!!! 6 juni!!!

H? Freggel1 menu ziet er goed uit. ;-)
Daar kan menig restaurant niet tegenop.
 
Tja je moet iets doen om die zwarte Tiger hier te krijgen, als het goei weer is dan staat het zwembad er ook.  :smurf: :smurf: :smurf:
 
moet ie even langs mij komen heeft ie een lift  lol...
 
Met die kale neten ga je mij niet daar krijgen. Dan moeten de :tieten: toch ietsie groter en er moet toch een beetje haar op zitten. Niet op het eten maar op de bijgerechten uiteraard. :sex:

@Scuba: Thanks! Ja is me bekend, wordt nog over nagedacht. ;)
 
Nog niet, maar ik kan misschien wel iets regelen. :biggrin:  :klappen:
 
@ The Matrix,
Als je een eindje deze kant op komt, kan je de rest wel met mij meerijden:biggrin:
 
Min wervelkolom is uit de maat en daardoor enorme spierpijn in lange rugspieren en Lig tegen die tijd met een geopereerde voet dus vriendelijk aangeboden maar nu even niet.  :o :(
 
Jammer, de auto is groot zat, ik kan je ook liggend vervoeren:biggrin:
 
Goed ik hou nog even een slag om de arm maar zou het wel weer eens leuk vinden naar de freggel grot
 
@Wizzard, je weet dat je welkom bent. ;) 
 
Definitieve datum is nu: 


6 juni  :santa:
 
Heren BBQ-ers, let aub op! Er zijn vorige week pm's verstuurd dat de datum verzet is dat het niet morgen is, maar volgende week zaterdag!!!  Ik krijg namelijk pm's met de vraag hoe laat moeten we er morgen zijn??? De aanhef van dit onderwerp is ook aangepast...

De BBQ staat hier altijd startklaar, maar voor de BBQ pas volgende week. ;) :biggrin:
 
Volgende week is het ook veeeeeel beter weer
 
en ik hoef niet tussen de valkparkieten te slapen......
 
Nou ik denk dat je volgende week beter tussen de valkparkieten zit @Scuba, want die zitten lekker uit het zonnetje. :biggrin: 

De voorspelling tot nu toe is in de buurt van 30 de graden.  :klappen: :klappen: :klappen:

Ik zal zorgen dat het zwembad er staat voor een eventuele verkoeling. 
 
We gaan toch voor de zekerheid maar een tent wegzetten, want de wispelturigheid slaat toe....  :pfff:
 
Ik hoorde 23 graden a.s. zaterdag. Wel zou het vrijdag 27 graden worden.
 
Voor de zekerheid de partytent gezet mocht het een onweersbui doen... We kunnen verder nog wel in de zon zitten, en voor de zekerheid ligt de buitenkachel al vol met hout, al is het alleen maar voor de gezelligheid.  :klappen:
 
Hopelijk gaan de Belgen gelijk krijgen! Vrijdag in de Kempen 31, en zaterdag 28!!! 

Wordt een ijsBBQ als het zo doorgaat. :biggrin:

En koud bier en Cola. :potbier:
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan