600pvr rss weather

A

altobelli

Ik ben plotseling mijn rss weather kwijt, stond in blue panel bij extra's, staat ook niet meer bij toevoegingen, weet iemand waar ik deze kan vinden, zodat ik deze er weer in kan zetten.

bvd.

altobelli

Kan zijn dat hij niet meer gesupport wordt. Er zijn vele images met Blue panel er in.

Indien je even aangeeft om welke firmware het precies gaat kan iemand het wellicht eenvoudiger voor je nakijken.

gemini4.4.0

Stond er altijd in, maar na een reboot ben ik deze kwijtgeraakt en kan hem niet meer terugvinden.

gr.

altobelli

Kijk eens in /var/tuxbox/plugins in je Dream of er daar misschien nog resten van staan.

Of anders even in het blue-panel bij de uninstall, staat hij daar ook niet meer tussen?

Anders zou je hem eens kunnen proberen te uninstalleren en daarna weer opnieuw installeren.

Anders weet ik zo vlug ook geen oplossing behalve terug naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw proberen. Misschien iemand anders nog een tip?

Ik zie niets meer staan, ik denk dat ik maar een factoryreset ga doen, in ieder geval bedankt voor de support.

vr.gr.

altobelli

Graag gedaan. Zorg voordat je de factory reset doet wel dat je een backup hebt van je settingslijst en de eventuele configuratiefile van je emu.

Die moet je nadien namelijk weer terug zetten.

Succes alvast!

Ik heb een factoryreset gedaan, maar rss weather komt niet terug en er blijven ook wat andere dingen staan, wat ik bij eerdere resets niet tegengekomen ben, erg vreemd, ik denk dat ik mijn box maar opnieuw moet flashen, want een reset helpt niet.

vr.gr.

altobelli

Bij een factoryreset blijven normaliter inderdaad enkele dingen staan, maar het zou best eens kunnen dat de Dream opnieuw geflashed moet worden.

Als hij helemaal nieuw vers geflashed is, en de weather zit dan nog niet bij de addons, dan moeten ze hem er uit gehaald hebben om een of andere reden. Doch dat zou ik vreemd vinden aangezienik in aankondigingen nog zie dat de weather via de Gemini download server gedownload moet worden.

Ik heb ook gehoord dat deze er nog gewoon in hoort te zitten, ik ga wel opnieiuw flashen en dan zie ik het wel, nogmaals bedankt.

vr.gr.

Altobelli

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan