6071 dood

J

jorjo

Hi
het ging fout bij het serieel patchen van mijn philips,alles is nu zwart,ik heb al een oslink besteld,maar vraag mij af hoe de procedure van het reanimeren van een "doode"onvanger is
alle hulp is welkom

@Jorjo, normaal gesproken als het tijdens het serie?el patchen fout gaat dan is hij alleen maar te redden met een oslink.

Die heb jij dus al besteld, het beste kun je dan als volgt te werk gaan:

Eerst de originele firmware er in, en daarna kijken of hij weer werkt, en dan kun je weer aan de slag met andere firmwares...

Tenminste zo heb ik het eens gedaan...

Maar ik zal je nog een tip meegeven, maak eens bekend waar je woont, want misschien woont er wel iemand dicht bij jou die een oslink heeft, waar je eens eventjes langs kunt komen om te zien of je philips niet echt dood is? ;)

Als het in mijn buurt is, is het voor mij geen probleem ;)

Succes.

Wat ik nou wel eens zou willen weten want het is mij gelukkig nog nooit overkomen hoe kan het nou fout gaan.

Het gaat meestal onverwacht fout ;-)

Bij mij begon FlashCvt op ongeveer 33% te melden dat er verify errors ontstonden - helaas gooit-ie dan meteen de snelheid naar (ik schat) 2400 baud terug, waarschijnlijk om de zweetperiode te verlengen!
Ik heb nog geprobeerd om de procedure nog een keer te doen zonder de decoder uit SE te halen - mocht niets blaten. En dan doet-ie het dus gewoon niet meer...

of je zet per ongeluk de hoofdschakelaar om :( terwijl dat ding staat te reutelen...

Het zou natuurlijk ook wel leuk zijn als je zelf eens antwoord gaf op de geboden hulp...

Of het wel of niet lukt bedoel ik! ;)

Originally posted by freggel1
Het zou natuurlijk ook wel leuk zijn als je zelf eens antwoord gaf op de geboden hulp...

knip

Dit heb ik ook al eens aangekaart...met als resultaat......NADA.
Vragenstellers er blijkbaar ingebleven....R I P

hallo mijn display stopte ermee toen ik serieel ,patchte ik zoek nu een oslink om te kijken of hij nog te redden is.
ik heb de zekeringen van de voeding al doorgemeten {3stuks}deze zijn goed als iemand nog ideeen heeft dan hoor ik ze graag .
groeten jan-w

@J-W als je hulpt zoekt bij iemand die een oslink heeft dan kun je beter even gaan kijken bij "Lexfiles' daar op het forum is een netwerkje aangelegd door leden aldaar die een Oslink hebben en zich aanbieden in geval van nood te helpen. ;)

Ik wil je ook wel helpen ik heb er hier ook eentje, maar de afstand van Flevo, naar ZuidBrabant is vrij ver denk ik. :biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan