7 nieuwe berichten afgelopen weekend

M

mari

hoe komt nou dat er afgelopen weekend maar 7 nieuwe topics geopend zijn.

Misschien zijn er meer mensen net als ik een weekend weg geweest.

@mari: ik denk dat er dan iets niet klopt bij jou want er zijn veel meer nieuwe postings geweest.
Het aantal nieuwe threads heb ik niet bijgehouden.

{ bericht van gerritspencer en de reactie's daarop zijn door duckteam weggehaald }

Misschien dat ik er over het hoofd heb gezien of dat er enkele gewijzigd of verwijderd zijn, maar tel er maarliefst 76!!!!!!!

D?s ietsje meer dan 7?

Alleen maar de posts gelezen die op het duckforum staan en niet bij de rest. is dus al wel duidelijk waar de interesse naar uit gaat.

Gaan we nou kibbelen over hoeveel postings er zijn en eventueel een tip om google verder maar te gebruiken? Heb je daar een forum voor nodig?
Grtz.

Beter weinig postings met een goed verhaal dan veel postings met slap gelul.

uit verveling wordt er wel op gereageerd en reageren op een titel of topic dan kom je op 76 of zo ja.
als ik dit 6 weken geleden had gedaan had ik waarschijnlijk geen reactie gehad.
Ik zeg altijd maar in het land der blinden is eenoog koning.

Er worden niet alleen nieuwe threads geopend in het forum! Ook in of topic , seca , d- box , dreambox, samsung.... en ga zo maar door, dus mari ik weet niet waar jij geteld hebt, want het waren er wel degelijk meer. Maar dat doet er niet toe, het is inderdaad op het gebied waar dit forum voor is inderdaad een beetje stil, dus in plaats van nutteloze antwoorden uit te lokken vind ik dat het beter is je stil te houden, en als je kunt, gewoon proberen mee te helpen te zoeken naar de oplossingen naar vragen die hier gesteld worden, en daardoor misschien een nuttige bijdrage te leveren.

En ja ik heb nou ??nmaal de aard dat ik op deze dingen reageer, terwijl ik weet dat ik dat eigenlijk beter niet kan doen!

iedereen wil gewoon illegaal kijken en nu de info weg is zijn de mensen ook pleite.
zo zie je maar, profiteren profiteren da's al wat telt...
zoek maar eens op het web naar satkoos. dat werkt soms ook nog wel of anders een andere hobby zoekn: skaten of postzegels

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan