richard2311
New Member
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 50
Hallo,
Ik ben in het bezit van 2 dreamboxen, te weten de 800hd en 800hd se.
Ik heb vanaf het begin problemen met de se versie.
Ik had de gewone hd versie gekocht voor op de slaapkamer en de se voor in de woonkamer.
Nu is het echter zo dat ik de se versie een paar keer op een dag moet rebooten omdat mn beeld dan zwart wordt.
Ik hoor dan nog wel geluid, maar geen beeld.
Echter met de gewone hd box (boven) nooit geen problemen dus ik dacht misschien een slechte internet verbinding. Boxen omgewisseld maar ook boven problemen met de se box terwijl de gewone hd box nu al een week draait zonder problemen.
Het vreemde is ook dat als de hd se box vastloopt en ik een reboot doe ik dan geen netwerk verbinding heb.
Als ik dan via instellingen een netwerk herstart doe ik ineens weer beeld heb.
Op de se box heb ik momenteel openpli draaien en op de andere Enigma2.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, is dit een warmte probleem of misschien een rotte Internet connectie in de box.
Bedankt
Ik ben in het bezit van 2 dreamboxen, te weten de 800hd en 800hd se.
Ik heb vanaf het begin problemen met de se versie.
Ik had de gewone hd versie gekocht voor op de slaapkamer en de se voor in de woonkamer.
Nu is het echter zo dat ik de se versie een paar keer op een dag moet rebooten omdat mn beeld dan zwart wordt.
Ik hoor dan nog wel geluid, maar geen beeld.
Echter met de gewone hd box (boven) nooit geen problemen dus ik dacht misschien een slechte internet verbinding. Boxen omgewisseld maar ook boven problemen met de se box terwijl de gewone hd box nu al een week draait zonder problemen.
Het vreemde is ook dat als de hd se box vastloopt en ik een reboot doe ik dan geen netwerk verbinding heb.
Als ik dan via instellingen een netwerk herstart doe ik ineens weer beeld heb.
Op de se box heb ik momenteel openpli draaien en op de andere Enigma2.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, is dit een warmte probleem of misschien een rotte Internet connectie in de box.
Bedankt