A Duck becomes Chicken

Begin onderhand een beetje ziek te worden van al die klagende mensen.
Volgens mij hebben jullie niet door wat eventuele consequenties kunnen zijn als duck zo door was gegaan.
Aanklacht aan de broek, weinig kans dat je later nog bij een isp terecht kunt, zal je werk leuk vinden als ze erachter komen dat je bij minder legale dingen bent betrokken.
En reken erop dat je een zeer flinke boete aan de broek zult krijgen.
Maar sommigen denken hier heel makkelijk over en het is makkelijk om dingen op te zetten op internet maar zodra het persoonlijk en irl wordt slik je wel 2 keer!

Goede keus van de duck en respect voor het lange uithouden, en het afslaan en overkomen van veel problemen!

Originally posted by Black Tiger

Iemand die denkt het beter te kunnen moet dat hier niet uiten, maar moet het DOEN. En dan spreken we ons wel weer over 2,5 jaar als je dan nog bestaat.:biggrin:

In m'n 1tje???
nee, jij weet net zo goed als ik dat dat niet gaat.
En omdat de meeste collega's (nu nog) op het duckboard komen lijkt mij dit niet onverstandig.

Je lijkt wel een bekende, die schijnt ook een probleem te hebben met die banner, maarja, ga ik effe verder niet op in.

Denk et niet. Na togooz heb ik mij niet meer aangesloten bij een of ander team, maar gaat nu wel verandering in komen.

Tot slot:
Vind het wel heel raar dat c+ zoveel moeite doet om de board te bestrijden. De nieuwe mosc7.3 is toch niet te kraken???volgens de kenners(lol).

time will tell

@ ThaFreak

Je hebt natuurlijk gelijk....maar wat ik eigenlijk bedoel over Seca 2 in mijn verhaal is dat ik vind dat er gewoon over gepraat kan en mag worden als voorbeeld (maak ik geen gewoonte van hoor)wil ik de onderwerpen nemen van een ander board .Ik vind het bijv. erg fijn om de onderwerpen van Azazel te lezen (Ken hem natuurlijk niet)dat soort dingen, weetjewel !Daar denk ik over na.
Nu vraag ik me af kan en mag zoiets nog..in Nederland ,van de enige Provider! de tijd zal het leren !
Verder vind ik dat BT gelijk heeft met het geduld van de meeste lezers ....en over de vrijschakelaars !
Laat het maar even rusten...volgens mij komt het allemaal goed.
Ik ga weer verder met denken ...ben niet zo'n schrijver..
Groeten

Er is een liedje dat gaat van :" Als je wint dan heb je vrienden....."
Oftwel, als ze van je kunnen profiteren ben je helemaal geweldig en als dat voorbij is dan deug je opeens niet meer.
Alleen aan zichzelf denken omdat hij baalt dat hij niet gratis meer tv kan kijken en niet aan de ander denkend dat die misschien enorme problemen krijgt als hij hier mee door gaat.
Maar dat is op zich een goede opruiming want zo blijven de echte mensen van de hobby over.

@Mr.President

Het was zeker niet op jou gericht, en het praten over coderingen moet kunnen vind ik tenminste maar zo te merken staan er dingen te gebeuren waardoor dit voorlopig niet mogelijk is.

correct me if i am wrong

@tPower:
In m'n 1tje???
nee, jij weet net zo goed als ik dat dat niet gaat.
En omdat de meeste collega's (nu nog) op het duckboard komen lijkt mij dit niet onverstandig.
Euh.... ik weet niet of ik het nu in dit of in een ander topic schreef, maar daar schreef ik dus dat momenteel 2 mensen dit board draaiende houden en die mensen wachten dus met spanning tot de anderen zich weer laten horen zodat we verder kunnen, want er is overleg nodig en momenteel zit Duck dus een beetje met een opstopping wat dat betreft.

Maar ik weet dus heel goed dat het opzetten en draaien van een board wel degelijk kan in je eentje want..... je hebt geheid wel ergens kennissen die je al dan niet tijdelijk als moderator willen helpen. Satellite Fun is opgezet met 3 man en in de loop der tijd zijn daar mensen bijgekomen.
Het opzetten is niet zo moeilijk. Het mensen krijgen ook niet, het grote probleem is om een board waar echt alles openlijk besproken mag worden draaiende en ook open te houden.

Dan nog even terugkomend op de meningen betreffende het bespreken van coderingen.
Daar is al antwoord op gegeven. Mijn vermoeden is dat dit echt wel weer gaat komen. Bepaalde dingen mogen zeker besproken worden, bijv. de techniek, hoe een stream in elkaar zit etc. hoe een codering door een stream komt, hoe een codering werkt, alleen moet Duck dus uitzoeken even hoe ze dat precies in elkaar steken zodat iedereen exact weet waar hij aan toe is.

En DAT kan dus momenteel even niet, omdat er een opstopping ontstaan is op een paar andere vragen die eerst beantwoord moeten worden en daar is overleg voor nodig.
De andere teamleden hebben het ofwel even te druk of zijn weg, dat weet ik zelf niet, maar zolang die vragen niet beantwoord worden, weet het overgebleven teamlid niet hoe nu verder.
Ik kan hem daar niet mee helpen want ik heb geen beslissingsrecht omdat ik niet in het eendenteam zit, maar probeer die ene te ontlasten door zoveel mogelijk duidelijk antwoorden te verstrekken over deze zaak, zodat hij zich bezig kan houden met overgebleven postings checken, dingen moven en andere zaken.

En ziedaar, dat zijn de 2 mensen die momenteel de zaak draaiende houden.
Daarom hoop ik van allerharte dat de anderen van het team zo snel mogelijk even iets van zich laten horen, want als dat knelpunt er uit is, dan kan het team zich gaan bezig houden met de vragen omtrent wat er nu precies wel en niet besproken mag worden en hoe dat het eenvoudigst en duidelijkst aan de gebruikers over te brengen.

Daarom ook dat ik steeds vraag om geduld, als je met een team werkt doe je alles democratisch en soms vergt een grotere verandering wat meer tijd dan kleine veranderingen.:)

ik lees net dat C+ vanaf 15 oktober begint met een omschakeling van de C+ rood, blauw en 16/9 naar een vorm van irdeto2, zodat vanaf 15 november deze zenders enkel nog in deze irdeto 2 zouden kunnen worden bekeken (of in seca2 natuurlijk)
Zou dat mischien de reden zijn dat zij bang zijn dat dit relatief eenvoudig te kraken systeem snel openbaar is, relatief eenvoudig omdat deze kaart zal moeten werken in pace 500 bakjes, dus kan dat volgens mij nooit moeilijk zijn.
Dat is mischien wel de reden dat ze nu actief trachten ducky aan te pakken ?

Grapje, toch?
Bij mijn weten is dit "relatief makkelijk te kraken systeem" nog nergens open hoor.......
Zo ja, dan hoor ik het graag van je , ik heb nl nog wel wat griekse en servische kennissen die ook wel weer 's beeld willen....

Originally posted by Fenzo

Dat is mischien wel de reden dat ze nu actief trachten ducky aan te pakken ?

Dan gelt de oude regel weer:

1 Eendje weg.
10 Nieuwe.

:)

Die tijd is denk ik voorbij.... Dat waren de tijden zeg maar 2 jaar geleden.....

Ik hoop dat je gelijk heb maar weer dat je dat niet hebt. Je denkt nog steeds in het verleden. De tijden zijn ook verandert en geloof me het is nu allemaal veel moeilijker om op deze schaal op de oude manier iets op te zetten. Of je moet schijt aan alles hebben, er geen probleem mee hebben advocaten te bezoeken en je baan op de tocht te zetten.

Overigens zijn die zogenaamde hobbyisten (vrijschakelaars dus) zo weg bij je als je binnen 2 maanden niet met een goede kraak van Irdeto 2 en/of seca 2 komt als ook Irdeto 1 wordt stopgezet. Vrijschakelaars hebben geen geduld willen direct blijven kijken en als dat te lang duurt is er geen gein meer aan.... WIl je voor die mensen je hele prive leven op stelten zetten... Ik weet het antword wel hoor.

Originally posted by satwatcher
Die tijd is denk ik voorbij.... Dat waren de tijden zeg maar 2 jaar geleden.....

Ik hoop dat je gelijk heb maar weer dat je dat niet hebt. Je denkt nog steeds in het verleden. De tijden zijn ook verandert en geloof me het is nu allemaal veel moeilijker om op deze schaal op de oude manier iets op te zetten. Of je moet schijt aan alles hebben, er geen probleem mee hebben advocaten te bezoeken en je baan op de tocht te zetten.

Overigens zijn die zogenaamde hobbyisten (vrijschakelaars dus) zo weg bij je als je binnen 2 maanden niet met een goede kraak van Irdeto 2 en/of seca 2 komt als ook Irdeto 1 wordt stopgezet. Vrijschakelaars hebben geen geduld willen direct blijven kijken en als dat te lang duurt is er geen gein meer aan.... WIl je voor die mensen je hele prive leven op stelten zetten... Ik weet het antword wel hoor.

Nee ik begin niet voor de vrijschakelaars, maar er moet wel gewoon gesproken mogen worden over alles, als er berichten worden verwijderd of gewijzigt die waardevolle informatie bevatten dan kom je ook niet verder.

binnen 2 maanden niet met een goede kraak ?????

nee de meesten hebben wel geduld, en dat is ook nodig.

grtz TP(o)(o)

Ik denk dat er best wel weer voorzichtig over de interessante informatie gesproken kan worden.

Waar men wel op moet letten is dat je er dan geen handleiding bij gaat zetten hoe je de fun moet proggen, een link naar een key of file-site, of keys want als er zoiets in een posting staat wordt ie resoluut verwijdert of geedit door het Eendenteam.
Waardevolle informatie is leuk, maar bovengenoemde dingen vallen niet onder waardevolle informatie.

Dus in feite zou er weer genoeg moeten kunnen alleen enige voorzichtigheid betrachten.
Er zijn trouwens nog een paar bekende sites momenteel die files en keys gewoon publiek op de site hebben staan, bekenden die ook hier op Duck posten dus echt ver hoef je niet te zoeken.
En dan heb je Huts nog, nu heb je een naam, zonder link zonder verdere informatie, maar toch weet iedereen wie Huts is, dus het valt wel mee denkelijk.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan