aan alle groentjes

L

LocoMotion

flash u en andere groentjes

we je zeker helpen hier,met of zonder beperkingen :))

problemen of vragen.......je roept maar,hulp komt er zeker

en is het probleem soms te delikaat om hier te posten,emailen bestaat ook nog :))

greetings

LocoMotion

 
LocoMotion

Zie je wel ...ze hebben het hart op de juiste plaats!

Nu ga ik nog wat lezen (leren) ... vroeger gebruikte ik volledige keyfiles, nu probeer ik wat keys te editten.

Maar echt soepel gaat het nog niet.

Vriendelijke dank en groetjes uit het Waasland

Flash u

 
aan alle beginners, lees de postings van locomotion regelmatig, deze mijnheer heeft ook bij een lichtje doen branden.

 
hahaha is dat zo wekrt het niet anders denk je? Ik denk dat als je alle dingen leest en ook tussen de regels doorleest je hier heel maar echt heel veel kan leren..

Maar ja lezen en lezen en lezen dat is belangrijk he

 
ik kreeg vandaag trouwens een virus van een belg binnen ik schrok me echt dood

kijk zelf maar

> > > > > >> Hallo,

> > > > > >>

> > > > > >> Hier Belgie:

> > > > > >>

> > > > > >> GEACHTE ONTVANGER,

> > > > > >>

> > > > > >> U heeft zojuist een Belgisch virus ontvangen. Omdat we

> > > technologisch

> > > > nog

> > > > > >> niet zo ver ontwikkeld zijn, is dit een handmatig virus.

> > > > > >> Zou u alstublieft alle bestanden op uw harde schijf willen

> > > wissen en

> > > > deze

> > > > > >> mail doorsturen naar iedereen die u kent.

> > > > > >> Hartelijk dank voor uw hulp.

> > > > > >>

> > > > > >> Een Belgische Hacker

> > > > > >>

>

>

 
een hollander komt aan in de Brussele hoerenbeurt en zoekt daar het goedkoopste hoertje,".....voor 10 piek krijg je van mij alles gedaan..." zegt het hoertje.

De hollander zeer tevreden over de aangeboden diensten én zeker over de prijs gaat akkoord en stapt binnen.

"je moet wel weten dat ik geen kittelaar heb" zegt het hoertje tot de hollander........

"....geeft niet, een Heineken lust ik ook wel"antwoord de hollander

 
Ik moet toegeven dat de belgen soms ook leuke moppen hebben:

Weet je waarom hollanders hun vlees rauw eten?

Als je het braadt krimpt het.....

Komt een belgische reisbus op de wallen in amsterdam. Vragen de passagiers aan de reisleider of hij eens wil informeren wat "het" kost. De reisleider informeert bij een hoertje: "50 van voor en 150 van achter". Hij gaat dat vertellen en komt even later terug: "awel, de mensen achter in de bus hebben er moeite mee dat ze 150 moeten betalen!!"

 
Als we zo beginnen heb ik er ook nog eentje:

Een Hollander loopt met zijn zoontje over de dijk. De kleine ziet iets in zee en roept : "papa, papa, wat is dat daar?" "Een boot", zegt de vader. "Oh, een boot. Hoe spel je dat?" "B.O.O.T.", zegt papa.

De kleine ziet weer iets voorbijvaren en zegt weer: "papa, papa, wat is dat daar?" "Een boot", zegt de vader. "Oh, een boot. Hoe spel je dat?" "B.O.O.T.", zegt papa.

En, weer vaart er iets voorbij. De kleine vraagt wat het is en de vader zegt:" een onderzeeër"."Oh", zegt de kleine, "hoe spel je dat". De vader aarzelt, begint aandachtig te turen en antwoord "oh, nee, het is toch een boot"

Sebas

 
Twee Belgen zijn op karwei.

Ze zijn bezig een vloertje te timmeren.

De eerste Belg pakt een spijker, kijkt er naar en gooit 'm weg.

Pakt weer een spijker, kijkt er naar en gooit 'm weer weg, enz., enz.

Na een tijdje zegt die andere Belg "wat doet ge nou, waarom gooit ge al die spijkers weg?"

De kop zit aan de verkeerde kant, antwoord ie.

Maar dan moet ge ze niet weggooien! Zeg ie andere Belg, die kunnen we straks voor het plafond gebruiken!

 
Waarom hebben veel hollanders grote neusgaten?

.......omdat de lucht gratis is!!!!!!!!

 
Nee, hoor, we zijn het satellite FUN board en aangezien we de belgen wel een vermakelijk volkje vinden, houden we jullie er voorlopig bij.....

 
Naar aanleiding van de Europese Richtlijn n?01-3479 c van 8

maart2001,genomen in het kader ter preventie van de verspreiding van mond-en klauwziekte, herinneren wij u er graag aan, dat alle verplaatsingen van dieren verboden zijn tot en met 27/03/2001.

Wij vragen u dus uw muis niet meer te bewegen om zo verdere risico's op besmettingen te vermijden of te verminderen. Vrouwen wordt aangeraden zich ten gehele stil te houden, teneinde niet berispt te worden voor bewegingen van hun poes. Dit geldt ook voor werknemers met een kater.

Alvast bedankt voor uw welwillende medewerking.

Jan Schaepherders,

Ministerie van Landbouw van de Belgische Federale Overheid,

Belliardstraat 144,

1000 Brussel

Tel. 02/541.01.01

Fax. 02/541.01.02

 
V T M werft aan

voor onmidellijke indiensttreding

omroepsters

uw profiel

-u bent jong en blond

-u bent bij voorkeur een ex miss

-u spreekt op een zagerig toontje

-u iq is nog kleiner dan de borsten van anja daems

intresse?

stuur vandaag nog uw sollicitatie brief

vergezeld van foto en cv naar

V T M medialaan 1.1800 vilvoorde

wij zijn dringend op zoek naar nieuw

personeel want al onze geiten zijn

namelijk afgeslacht.

 
Zut: mijn vrouw heeft weer aan mijn PC gezeten en ik heb al duizend keer gezegd geen typex meer te gebruiken

nu een andere

twee schaamluizen zijn aan het praten met elkaar

zegt die ene : ze zijn hier waarschijnlijk aan het verhuizen

ze gaan hier altijd maar binnen en buiten met plasticrollen

 
Sjon,

Ik weet dat de meeste Belgen wat traag van begrip zijn, maar nu moet je ons als Nederlander niet voor schut zetten door te laten blijken dat je de mop pas na 3 1/2 maand snapt;-)))))))

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan