aan jack, over mp3

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Beste Jack, ben even bij shuffletown wezen kijken, zag er in eerste instantie h??l leuk uit, gelijk ook wat liedjes gedownload, vooral op de russische pagina's, maar wat ik nou niet snap! Bij k1albums krijg ik maar 1 cd gedownload? Stom genoeg de eerste die ik aanklikte! Kun je hier nou maar 1 cd per dag downloaden, i.p.v. 1 tegelijk? Of heb ik gewoon toevallig net als eerste de goeie aangeklikt?

Vindt wel dat er z??r veel pagina's zijn met die vervelende banners en popups!

Ben zelf ??k nog steeds op zoek naar de perfecte pagina waar je complete albums kunt downloaden.

Wie weet die te zitten? Zonder popups en banners?

groetjes Corne.

Weet het ook niet precies,, maar albums zijn wel snel en vaak niet meer te downloaden,, dus beter om je in te schrijven voor de nieuwsbrief,, weet je snel wanneerer nieuwe albums staan.

Pop ups heb ik geen last van,, kwestie van een goede pop up killer of firewall draaien die die dingen tegen houd.

Jack, popups tegenhouden heb ik al geprobeerd maar dan lijkt mij dat ik nergens meer op kom, firewall heb ik nog niet geprobeerd, maar ik ben bang dat die ook teveel tegenhoudt, kwas gewoon benieuwd want naar een goeie site om complete albums te downloaden ben ik al zolang naar opzoek maar het valt miet mee om die te vinden, eentje heb ik er dankzij jou wellicht gevonden, www.k1albums.cjb.net , lijkt een hele goeie te zijn ga morgen weer eens proberen een album te pakken, want degene die ik vanavond heb gepakt wil een ander ook al en femke mijn dochter zal morgen wel meezingen...met k3.

Over welke nieuwsbrief heb jij het eigenlijk?

Groetjes, Corne.

Er werkt bij mij trouwens niks meer decoder is dood, zit te wachten op mijn oslink om hem weer tot leven te wekken.

dus ook de 6 in 1 niet.

Bij shuffletown nederlandse gedeelte kan je je eigen inschrijven voor een nieuwsbrief,, dan krijg je altijd een emailtje wanneer de site is geupdated.

Dat zullen we eens doen dan.

Groetjes, Corne.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan