Aan Pikkie

S

strohalm

@Pikkie

He ouwe pik het draait hier als een speer, stom he dat ene filetje dat die niet pakte maar alles ii nu oke.
Nogmaals bedankt.

Gr Strohalm.

hehe eindelijk iemand die in de gaten heeft dat het van Pikkie komt en niet van mij.

Bedankt he gozer,, werkt inderdaad als een speer hier. :)

Jack, Jij zou voor ons toch de public relations gaan doen?..hehehe

GR Fred.

Oh wil ik wel doen,, als je mij die zooi nu eens toestuurd en ook dat het werkt hehehe.

Je hebt het ongeveer 2 maanden geleden al ontvangen, kijk je hd nog maar eens goed na!

GR Fred.

?????????????????????????????????????/

Zeker naar de verkeerde gestuurd dan :(

Jack blijf nou eens van de wisky af het gaat berg afwaarts met je.
Aan strohalm, bedankt voor de reactie ja werkt wel he? Moet je ook aan die ouwe pik over laten.

Jack weet het zeker dat je de files hebt ontvangen van Fred hoor..

Toen conax net weer open was, heb ik jou 2 of 3 files gestuurd Jack!, Goed zoeken dus...

GR Fred.

Zou strohalm Al zijn ?????? Fred.....????????

Want hij heeft zijn pm niet aan staan????

Hoi,

sorry jongens maar is dit niet gewoon een beetje prietpraat.
Er wordt heel de tijd gezegd dat er niks gepost mag worden over wat dan ook illegaals. Jullie zijn naar mijn inschatting goed op het gebied van de pay tv sector ( pc algemeen ) maar moet het dan echt zo openlijk duidelijk gemaakt worden dat jullie iets hebben en de rest niet. Zoiets van even duidelijk maken dat jullie blijkbaar kunnen kijken en de rest niet.
Laten we het eventjes simpel houden wat dit soort uitspraken betreft en gewoon de rest via een PM afhandelen. De rest van de zogenaamde NIET ingewijde zoeken niet meer tot vertwijfeling alle boards af om iets te zoeken wat er "blijkbaar " niet openlijk is maar toch mogelijk is.
Het is een soort van "nanananana" ik heb het wel en jij niet maar ik zeg het lekker niet . Leg een vis voor de neus van je kat en neem hem dan weer snel weg en kijk dan eens wat je voor eenreactie je van je kat krijgt.
Is gewoon mijn mening en ik hoop dat jullie er eventjes over nadenken voordat er pissige meldingen komen.
De bedoeling is om een forum te maken waar we elkaar helpen en niet een restaurant waar we de menukaart kunnen aankijken van gerechten die er niet gegeven worden .

Voor elk commentaar natuurlijk welkom

Silverfox

Originally posted by silverfox
Hoi,

sorry jongens maar is dit niet gewoon een beetje prietpraat.
Er wordt heel de tijd gezegd dat er niks gepost mag worden over wat dan ook illegaals. Jullie zijn naar mijn inschatting goed op het gebied van de pay tv sector ( pc algemeen ) maar moet het dan echt zo openlijk duidelijk gemaakt worden dat jullie iets hebben en de rest niet.
Voor elk commentaar natuurlijk welkom

Silverfox

@Pikkie, Fred en Jack(vooral de laatste haha)en de rest, willen jullie dat niet meer doen, foei, foei en nog eens foei!!!
Wat is trouwens de Pay TV sector??? :)

Un saludo desde aqui, moet die absolut toch maar eens laten staan, moet morgen naar mijn tandarts (wat is de vrouwelijk versie daarvan eigenlijk?)

@Silverfox,,

Hey joh heb je het nou niet door joh,, die gasten lopen gewoon te dollen hier.

Moet je gewoon laten lullen,, hebben gewoon aan mijn fles gezeten hehehehe.

Maar heb wel licht als ik het licht aan doe en mijn ogen open doe.

Is echt heel simpel hoor,, knoppie aan doen en dan effe canal bellen en abo nemen en hoppa hebbie weer alles :) :)

Ja we hebben het de hele tijd over een pc die van strohalm en over de titanium garage kaart dus niet zo somber en boos tegelijk enne Jack koop effe een nieuwe fles de jouwe is leeg. hehehe
Wel een black label he...

Hey Pikkie,, heb nog een klusje voor je :)

Xamuh heeft ook weer een nieuwe Mr versie uitgebracht,, kan je hem eens checken,, ook in deze zou polsat weer opnieuw AU moeten zijn.

Jack,

Van mij hoeven die italianen niet zo nodig, heb er al een paar op mijn werk,...
Zou je misschien wat met Powervu kunnen gaan doen?
Duurt wel erg lang...

@Pikkie,

Met tita krijg je trouwens meer open dan je denkt, haha, niet alleen die welbekende garagedeur van je..

Jongens effe rustig hedenavond aan het testen geweest en ik moet zeggen ik ga vooruit heb veel hulp van bepaalde mensen dus wie weet wordt het nog een mooie zomer.

@Jack ik zal nakijken voor je maar wil niet die gozer zijn goeie naam stuk maken snap je.
Ik ga niet gillen als ik iets niet zeker weet vandaar dat ik dat toen gepost had.

Dan kunnen er meer mee kijken.

Oja en ga nou geen pm sturen want s2 is nog niet op kaart.......

ora dei ragazzi molto segreto non penso che abbiate tutto
aperto o avete I esso errato
ciao!

@Zeddini,

Grazie mille per tuto, mai non penso que no tutto ? aberto...

Ciao,

Valerio3

Mag ik jullie er even op wijzen dat dit een NEDERLANDS board is....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan