aan vulling op zero emissie zones

sat-ed

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
4 mei 2010
Berichten
1.415
Waarderingsscore
313
Punten
83
Locatie
grunn

ik zeg
hek om de steden die dit willen
geen mens dan wel rat er in of uit en afsluiten van gas/water/licht
kijken hoelang ze het vol houden
 
"veel groningers niet meer welkom met hun auto in andere steden" :biggrin: :biggrin:
 
Alle plezier wordt ons afgenomen op deze manier!

Het kwarttarief gaat er ook al af.
 
Het kwarttarief gaat er ook al af.
Dat valt wel mee, want daarvoor kwam men toch alleen maar in aanmerking als het voertuig van bouwjaar 1987 of eerder. Ik denk niet dat veel van ons nog zoiets hebben.
Maar ja, dat ze ons alles af pakken is wel een feit, is al jaren gaande.
 
Dat valt wel mee, want daarvoor kwam men toch alleen maar in aanmerking als het voertuig van bouwjaar 1987 of eerder.
heb al 3 personen die ik heel goed ken die meerdere voertuigen hebben van dat bouwjaar en ouder.
veel meer klassiekers naar de sloop door dit soort geintjes.
over klassiekers gesproken
kunnen we die oude klassieke gouden koets en die andere oude meuk niet naar de sloop brengen?
dat levert ook nog iets op
 
dat levert ook nog iets op
Niet voor ons want niet ons eigendom en niet voor ons milieu want geen motor.
Hooguit wat besparing op stikstof door paardenpoep.

ken die meerdere voertuigen hebben van dat bouwjaar en ouder.
Dan zullen die dat ook best wel betalen kunnen. Niet dat ik het nodig vindt, maar we hebben er allemaal aan moeten geloven. Ik ben enkele duizenden euri kwijt geraakt toen men van de een op de andere dag besloot om de korting op het grijze kenteken voor particulieren af te schaffen. Waardoor die dingen dus meteen qua waarde volledig in elkaar kukelden.

We moeten er allemaal een keer aan geloven. Deze keer zijn die met de oude voertuigen aan de beurt.
Alternatief is dat die veelal wel nog op eigen terrein geparkeerd worden en dus geschorst kunnen worden. Kun je er alleen niet meer mee rijden. Dat is wel jammer voor die shows en toerritten.
Maar in de meeste gevallen hoeven ze niet verkocht of gesloopt, dat was met grijs kenteken wel anders.

Blijk is niemand met dit soort maatregelen.
 
zes meter en/of hoger is dan 2,40 meter, deze voertuigen mochten toch al niet in woonwijken parkeren.
Dat heeft bijna elke gemeente in nl in zijn apv staan.
Dus zo schokkend is dit verbod niet, trouwens je zou er maar eentje voor je huis hebben staan , nul
uitzicht.
 
Na 2030 mag geen enkele verbrandings motor aangedreven bestel bus meer in een EZ zone komen.
De stad Groningen gaat grote campers verbieden in de binnenstad.
Maar is je bestelbus in particulier bezit kun je ontheffing aanvragen.
En een grotere camper die als prive bus op naam staat mag gewoon in de binnenstad staan.
Ligt er maar aan hoe je de regels uit legt.
En een bedrijfs bus van 6 meter of hoogte van 2.4 is geen speciale bus.
Deze worden vaak gebruikt bij ondergrondse bekabeling enz vanwege trek gewicht en sta hoogte in de bus om te werken.
Compleet doorgeschoten de regel geving.
 
Laatst bewerkt:
Het is volgens mij gewoon wij in Groningen willen aandacht dus we verzinnen een actie en we staan op de kaart.
Ik vind dit zo’n onzin mensen, pesten.
Als je een auto rijdt betaal je wegenbelasting, dat geeft je dus ook bepaalde rechten zou je zeggen. Het is een soort discriminatie, mensen die geen nieuwere auto kunnen kopen die weren we hier! En ondertussen geven we subsidies aan partijen waarvan je kan afvragen of dat in verhouding staat met gezondheid van de mensen of het milieu waarvoor deze regels in het leven zijn geroepen.
 
Als je een auto rijdt betaal je wegenbelasting,
Dat heet tegenwoordig "houderschapsbelasting" en met die wetswijziging kan er dus gediscrimineerd worden..
 
Dat heet tegenwoordig "houderschapsbelasting"
Neen dat is zelfs nog ouder. Wegenbelasting is eigenlijk uit de volksmond. Het heet al de nodige tijd motorrijtuigenbelasting. Handig want zo kun je het op elk voertuig toepassen en ben je van het gezeur af dat buitenlanders ook van onze wegen gebruik maken en zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Alweer van naam veranderd dus.... ik wordt oud. :tong:
 
allememaggies :alien:
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan