Aanschaf Dreambox 7000

Fisker

New Member
Lid sinds
13 nov 2010
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
74
Hallo,

Na een tijdje te zijn weggeweest, probeer ik satontvangstdraad weer een beetje op te pakken.

Nu kan ik van een collega een Dreambox 7000 overnemen. Is dit een verstandige keus of zijn er betere alternatieven?

Fisker
 
@Fisker, welkom terug!

Je kunt heus nog wel iets met een Dreambox 7000, maar houdt er rekening mee dat veel kanalen aan het verdwijnen zijn, tenminste over aan het gaan op HD, en een Dreambox 7000 kan deze kanalen niet weergeven daar het g??n HD-ontvanger is.

Maar als jou collega er niet te veel voor vraagt, dan is het een leuke ontvanger om de hobby terug op te pakken.
 
freggel1;211824 zei:
@Fisker, welkom terug!

Je kunt heus nog wel iets met een Dreambox 7000, maar houdt er rekening mee dat veel kanalen aan het verdwijnen zijn, tenminste over aan het gaan op HD, en een Dreambox 7000 kan deze kanalen niet weergeven daar het g??n HD-ontvanger is.

Maar als jou collega er niet te veel voor vraagt, dan is het een leuke ontvanger om de hobby terug op te pakken.
Nu is mijn vraag, wat is een redelijk of aantrekkelijk bod voor een DB 7000 ?

Fisker
 
Ik zou niet meer geven dan 25 tot 30 euro.
Hij is bijna gelijk aan de 500 en die kost nieuw +/_ 90 euro.
En wie weet hoe de voeding nog is.
 
waar koop je ze voor 25 euro???
 
Vraag ik me ook af, die van mij gaat niet weg voor die prijs.
 
nou als iemand me kan vertellen waar je die voor die prijs krijgt bestel ik een hele kist

s
 
Bovenstaande heren zeggen het goed, heb de mijne als het goed is verkocht, maar toch zeker niet voor 25 euries!!!

@janblues
Heb niet nog ff zitten stoeien, maar krijg die verrekte harddisk toch echt niet in mijn 500 gepropt!!!
 
Hallo mensen,

We zijn eruit, het wordt geen DM7000 maar een DM600PVR met een 80 Gb HDD aan boord. Binnenkort zal ik wel met allerlei DM600 vragen komen :))

Bedankt voor de info tot zover. Ik weet nu in iedergeval dat de volgende aanschaf iets met HD moet worden, maar eerst maar eens even met de 600 stoeien

Fisker
 
De 600 werkt natuurlijk prima, Wij hebben er ook nog een aantal. Echter bedenk wel dat een dm600 een enigma1 ontvanger is en de ontwikkeling van enigma1 staat helemaal stil. Of je dit erg vindt is natuurlijk een persoonlijke keuze. Sommige mensen stellen niet zulke hoge eisen en hoeven niet zonodig met de ontwikkelingen mee te lopen, maar HD TV en 3D zijn echt in opkomst en dan heb je dus niks aan een dm600.
 
ach ja hij heeft mijn ooit 25 euro voor een laptop geboden de vraag is hoe gek ben je zelf heb het ooit meer mee gemaakt toen met een kwaaie kop kapot geslagen en hem gratis gegeven met de woorden dat hij hem alleen even moest laten maken
gr frans
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan