abo premiere mogelijk ?

S

satbird

is het mogelijk als NL en wonend in NL een abo op premiere te nemen?

heeft er iemand al ervaring mee
 
Daar zijn 3 antwoorden op mogelijk.
1.) Neen, dat is op offici?le manier niet mogelijk.
2.) Ja dat is mogelijk als je het abo afsluit via een kennis in Duitsland ofzo, in elk geval iemand met een Duits adres.
3.) Ja dat is mogelijk er zijn winkels die een abonnement voor je afsluiten, nadeel is dan wel dat je in die gevallen over het algemeen het abonnement voor een jaar in 1x vooruit moet betalen. Eigenlijk ook wel logisch want zo beperken zij het risico voor zichzelf.
En feitelijk maken zij ook gebruik van optie 2 of hebben zelf een filiaal o.i.d. in Duitsland.
 
Ikzelf heb via iemand die in duitsland woond een premiere abo,ik en doe iedere maand een bankoverschrijving vanaf 1 jan06 is de prijs 45 euro voor het volledig pakket voetbal inbegrepen,maar pas op premiere is de voetbalrechten kwijt voor het volgend seisoen,wat er dan gaat gebeuren met premiere weet ik nog niet?????
 
okay BT

optie 3 lijkt mij meer vantoepassing, nu nog zo'n sat winkel vinden die dat verkoopt, in de regio van nijmegen arnhem .

tips via PM als dat nodig is.

premiere abo zal voornamelijk het "THEMA" abo worden voor HDTV
 
premiere abo zal voornamelijk het "THEMA" abo worden voor HDTV
 
Waarom brengen ze geen europees abo op de markt voor alle landen aan een maatschappelijke prijs natuurlijk,dat zou toch interessant zijn voor vele duizende mensen,en iedereen zou ervan kunnen genieten.Maar neen ge moet in duitsland of holland of spanje of italie of belgie enzovoort wonen om een abo te kunnen afsluiten of via een kennis die daar woond. SPIJTIG
 
Bedrijfsnamen zouden in dit geval eigenlijk per pm moeten, mede om deze zaken te beschermen. Maarja, als toch iedereen maar namen begint te roepen kunnen we Xtrasat in Uden dacht ik ook wel erbij nemen.
 
Sorry BT voor dit misverstand.

Had er even niet aan gedacht dat namen van bedrijven niet mocht worden geplaatst.

Ik zie nl vaak genoeg bedrijfsnamen op het forum dus dacht ik dat dit geen probleem mocht zijn.

(Canl+ of c*rdwr*t*r) bijvoorbeeld.

Zal er de volgende keer rekening mee houden..
 
Het mag in zekere zin wel plaatsen van links naar bedrijven, zolang de manier het gedaan wordt maar niet teveel van "Commerci?le ' aard is....

Moeilijk om precies uit te leggen wanneer de ene wel mag en de ander niet, maar zolang er geroepen wordt klik maar op de banner linksboven ofzo dan maakt het weinig uit.

Snappie? ;)
 
Sorry BT voor dit misverstand.
Had er even niet aan gedacht dat namen van bedrijven niet mocht worden geplaatst.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, kijk maar naast mijn naam, ik ben geen moderator meer hoor.:)
Ook had ik hier eigenlijk het woord "moeten" niet moeten gebruiken.

Eigenlijk ging het me hierom. Er zijn een paar winkels die dit doen. Feitelijk is dit niet legaal. Als het groot bekend wordt, zou het wel eens kunnen zijn dat men die winkels deze mogelijkheid ontneemt en dat zou jammer zijn voor andere of toekomstige gebruikers (uitgezonderd dan de zaken die er zelf mee adverteren, da's eigen schuld dikke bult).
Daarom is het een beter idee die namen dan per pm te sturen. Verder werd er ook verzocht door Satbird in het tweede bericht om tips via pm te sturen.

Er rust dus geen echt verbod op, het is een kwestie van advies en voorzorg. Mijn manier van schrijven wekte echter een verkeerde indruk.

Uiteraard geldt wel het gestelde als door freggel1 omschreven.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan