AC ryan en Youtube?

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
7
Punten
38
Leeftijd
61
Is er eigenlijk een firmware voor de AC ryan met een werkende Youtube?
Ik heb me er een poosje niet meer mee beziggehouden, wellicht weten jullie iets meer?

Het schijnt goed te werken met GUI2.

Maar ik ben niet kapot van die firmware versie erg traag.

Google
"ac ryan forum" dan vind je een schat aan info

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook een tijd weer niet meer mee bezig gehouden heb. Maar als ik weer zin heb om het ding met youtube te gaan gebruiken dan probeer ik het gewoon. Lukt het niet, dan verdiep ik me in firmware of ga op het AC Ryan weer eens verhaal halen.:biggrin:

Originele firmware??? Oh hebben ze dan weer toestemming van Youtube?
Want een tijd geleden is het namelijk net uit de firmware van de PlayonHD gehaald wegens licentietechnische redenen betreffende youtube.

Dat zei ik toch dat met de nieuwe software GUI2 het weer zou moeten werken.

Maar ikzelf ben niet kapot van die nieuwe software, een hoop gepruts in knoppen en traag als dikke .....

Is het echt zo traag of valt er wel mee te leven?

probeer maar,

je kunt altijd weer terug naar je oude vertrouwde image, maar dat kan dan niet vanuit het menu dan moet je dat via de safe methode doen.

Image op een USB stick dan de power eraf usb stick plaatsen aan/uitknop indrukken power aansluiten en de aanuitknop gedurende een seconde of 10 ingedrukt blijven houden loslaten en gaan met die Ryan

Ik zoek ook nog uitzending gemist rtl gemist enz.

Ik was net nog op forum bij ac ryan maar het is mogelijk maar omslachtig.

Denk dat ik nog even wacht tot me tv het het krijgt met een update. Youtube werkt al perfect.

Toch bedankt.

Nummer10;217325 zei:
Is het echt zo traag of valt er wel mee te leven?

Persoonlijk vindt ik er goed mee te leven, het overschakelen in de menu's gaat wat traag, zodra je bv in Youtube zit valt het allemaal wel mee.
Het zal nooit een pc worden.

Nja, ik heb sowiezo al spijt dat ik het ding gekocht heb. Het was wel DE mediaplayer korte tijd. Maar sommige NAS servers kunnen al meer.
Om maar eens niet te spreken over de netwerksnelheid. Dat ze in die tijd dat de PlayonHD op de markt kwam het klaar hebben gespeeld om er geen gigabit kaartje in te duwen valt me zwaar tegen.
Over het netwerk een dvd er op pleuren (4,3 gig) duurt 16 a 17 minuten. Veel te lang dus. Om die reden werd hij hier thuis ook steeds minder gebruikt en ontstond de spijt van de aanschaf van het ding.
Speed rulez.

BT Ik bied 25 euro....

Hier wordt de AC Ryan bijna dagelijks gebruikt. vooral veel kinder filmes erop gezet . voor kleinkinderen.

Ach uploaden vanaf de laptop 1 kwartier , downloaden vanaf een server ook een kwartier (40Gb) en een DVD branden ruim 10 minuten 8speed

Bij mij dus speed don.t rules.

Maar BT je hebt gelijk in den beginne leek het een fantastsich apparaat die een geweldig support had, en dat is de laatste tijd ietsje minder geworden

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan