acceptgiro c+

franshals

New Member
Special Friend
Lid sinds
7 nov 2002
Berichten
20
Waarderingsscore
0
Punten
0
kaartwissel ird1 > ird2

vandaag 2 acceptgiro's ontvangen van c+ elk met een bedrag van 44,95 eur

kaart stond niet op mijn naam en maar zo gelaten, scheelde 19,95 eur

alleen adres veranderd en dus akkoord bevonden door c+.

betaling zal dan wel via postkantoor moeten gebeuren aangezien de postbank

naam en adres controleert, dus krijg ik die retour van de postbank.

er zijn dan wel kosten aan verbonden als je dit bedrag stort op postkantoor,

dacht iets van een paar euro

franshals

 
Frans, gewoon via internet betalen en accept-giro kenmerk invullen. Moet volgens mij probleemloos werken !

 
Tarief voor het storten van geld op het postkantoor is per 1 januari verhoogt en nja, je kunt 7,50 een paar euro noemen maar ik vind het behoorlijk prijzig om een storting te doen.

 
Brrrrrrrrr, das schrikken BlackTiger.

Dan maar de tip van Joost opvolgen en zien waar het schip strandt.

Als c+ alleen maar naar het kenmerk kijkt, dan is er geen probleem.

Maar als het kenmerk met de adresgegevens vergeleken worden, dan hoor ik dat vast.

Franshals

 
frans heb jij bij kaartwissel dit alles ingegeven of heeft c+ uit eigenbeweging die accepgiro gestuurd gr jaap

 
kaartwissel ird1 > ird2
vandaag 2 acceptgiro's ontvangen van c+ elk met een bedrag van 44,95 eur

kaart stond niet op mijn naam en maar zo gelaten, scheelde 19,95 eur

alleen adres veranderd en dus akkoord bevonden door c+.

betaling zal dan wel via postkantoor moeten gebeuren aangezien de postbank

naam en adres controleert, dus krijg ik die retour van de postbank.

er zijn dan wel kosten aan verbonden als je dit bedrag stort op postkantoor,

dacht iets van een paar euro

franshals

Volgens mij koste de kaart €19.95 en adreswijzigen iets van €18,00

Bijelkaar opgeteld is dit €37.95.

Hoe komt c+ dan op €44.95 per kaart ???

 
Asl uitgangspunt: je zegt zelf "iets van 18 euro" dus je weet niet precies meer hoeveel het was, wel de richting.

Tel ik die bedragen bij elkaar, dan kom ik ook op 37.95.

Tel ik daar de BTW nog eens een keer bij (19 %), dan zit ik al heel erg dicht in de buurt van het door frans genoemde bedrag.

Wel vind ik het erg vreemd dat canal+ prijzen naar consumenten hanteert (in dat geval) zonder de BTW te noemen.

Ik vraag me af of dat wel toegestaan is.

Maar wie weet is dat wel hetgeen erachter zit.

 
jaap,

zo heb ik dit doorgegeven en als bevestiging terugontvangen via email

UW GEWIJZIGDE GEGEVENS ZIJN:

Naam: xxx

Adres: xxx

Postcode + woonplaats: xxx

Smartcardnummer: 0000xxxxxx

Totaal eenmalige kosten: 44,95 Euro

Kosten per maand: geen

BESTELOVERZICHT:

Type smartcard: Irdeto2

Kosten nieuwe smartcard: 44,95 Euro (eenmalig)

Kosten adreswijziging: 0,00 Euro (eenmalig)

Kosten contractovername (naamswijziging): 0,00 Euro(eenmalig)

Extra pakket: Set Top Box Pakket Gratis eerste jaar

Totaal eenmalige kosten: 44,95 Euro

Kosten per maand: geen

dit staat allemaal te lezen bij kaartwissel

adreswijziging is gratis, naamsverandering kost 19,90 eur, dit laatste heb ik dus niet gedaan en netjes acceptgiro van c+ ontvangen met de oude naam van de vorige eigenaar maar wel met mijn adres.

zoals hierboven voorgesteld via internet/postbank betalen onder vermelding van betalingskenmerk die op de acceptgiro staat

franshals

 
Een adreswijziging doorgeven aan C+ gaat zeer moeizaam.

Mijn adres en postcode zijn op advies van TPG post door de gemeente een aantal jaren geleden gewijzigd .

Hierbij kregen wij 50 adreswijzigingskaartjes.

Eén hiervan heb ik opgestuurd naar C+

Een maand later kreeg ik de programmagids. Hier stond het oude adres nog op.

Vervolgens heb ik een brief gestuurd naar het antwoordnummer dat mijn adres veranderd was. Geen wijziging.

Vorig jaar heb ik een briefwisseling met hen gehad over de abonnementen en betalingen. Ze hadden mij onder valse voorwendselen een toppakket aangesmeerd.

Hierbij hebben ze mij een aantal printscreens van hun programma gestuurd om het kracht bij te zetten.

Alleen een goed ingeburgerde gebruiker of ontwerper snapte hier iets van.

Bij deze briefwisseling heb ik aangegeven dat ik uit deze printscreens alleen kon afleiden dat mijn adres nog steeds niet gewijzigd was.

Uiteraard werd hier weer niet op ingegaan.

Tot op heden klopt mijn adres nog steeds niet.

Bij de kaartwissel zou ik dit aan kunnen passen.

Dit heb ik maar niet gedaan, anders brengen ze mij prompt twee maal een adreswijziging in rekening.

Verder klopt het dan weer niet voor mijn seca kaart.

Gelukkig weet onze postbode iedereen goed te vinden.

 
loopt niet erg gesmeerd daar, dirk

ik wilde vandaag nog eens checken hoever het met de aangemelde kaarten stond en kreeg na een aantal keren dit bericht:

Maximum aantal aanvragen voor vandaag op uw ipnummer bereikt!

probeert u het morgen opnieuw.

overwerkt daar?

franshals

 
Dat zal wel niet lukken franshals.

Je krijgt niets te zien betreffende hoever de status van je kaarten is.

Ik heb dat ook geprobeerd en het enige wat ik te zien kreeg bij het ingeven van mijn kaartnummer was "voor dit kaartnummer is al een aanvraag in behandeling".

 
vandaag mijn eerste irdeto2kaart ontvangen

enige tijd geleden aangemeld en alleen de adresgegevens veranderd dus de naam van de vorige eigenaar zo gelaten, scheelde 19,90 eur.

totaalkosten nu 44,95 eur. (nog een hoop geld - bijna 100 gulden)

maar het werkt wel......op deze manier

franshals

 
Ik heb er ondertussen 2 van de 5 ontvangen waarvan ik er 1 pas betaald heb van de ander heb ik nog geen rekening ontvangen en betaal hier voor ook geen setopbox wel heeft op die kaart een abo gestaan een aantal jaren terug dat wil zeggen op de oude kaart dan

 
Dan zal die van mij wel deze week komen, want ik heb tot nu toe nog niets gehad. Behalve dan de officiele brief van C+ over de kaartwissel, maar toen had ik al de zaak ingevuld op kaartwissel.nl en daar staat ie ook als zijnde "in behandeling".:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan