ACS 1.6 aan de praat krijgen?

A

assie

Ik probeer een ACS 1.6 aan de praat te krijgen. Momenteel probeer ik er nova op te draaien. Ik heb mijn kaart genuld, dan superff-d (met Cardwizzard) en dan gerepareerd (met FMCard). Volgens mij is dit allemaal gelukt, want ik heb nu een lege kaart met alle nodige gegevens (zoals hexserial, prov id, ...) erop. In de volgende stap prog ik alle chid's en keys voor nova (ook met FMCard). Na deze stappen had ik gehoopt dat ik beeld kreeg, maar helaas blijft alles zwart. Ik heb ook geprobeerd om de coco te veranderen naar GRC, maar ook dat is niet de oplossing. Ik heb de keys gebruikt die op mijn GW werken, dus neem ik aan dat dit de juiste zijn. Weet iemand wat ik over het hoofd zie of wat ik verkeerd doe?

Thx,

Assie

 
SuperFF met een 1.6? Phew.. ik hoop dat je gegevens niet leeg zijn want een 1.6 werkt toch weer anders met reparatie dan nullen.

Ga eens op s**4**l kijken, als het goed is moet daar nog een scriptje van TB staan om 1.6 kaarten mee te repareren (mits er nog bepaalde gegevens aanwezig zijn).

 
Ik heb het reparatieprobleem opgelost met FMCard. Eén druk op de knop en kaart was gerapareerd!

Thx,

Assie

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan