actie c+

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kirech

Eindelijk terug op mijn favoriet board. Was wel wat complicated maar efin.

Is er al een rechtzaak geweest tussen C+ endie 2 zaken waar c+beslag op heeft laten leggen ? (Ik dacht oa msat)

Mischien kan meneer de moderator een C+ Legal afairs forum starten op dit board met daarop acties die C+ heeft gedaan (aantijgingen, rechtzaken, inbeslagnames, etc) en de tegenacties. Zou heel intersant kunnen zijn om info te bekomen als we zelf eens getakkeld worden.

Groetjes uit Bangkok, Kirech

 
Nee, s**4**l heeft zoiets al eens gedaan voor zover wij weten, je ziet dan alleen maar meer van hetzelfde verschijnen en het helpt je allemaal niet totdat er een gerechtelijke uitspraak is zodat men jurisprudentie heeft.

Maar ach, misschien kunnen we middels de huidige werkwijze wel nader tot elkaar komen omdat de informatie nu niet meer vrij verspreid wordt, we zijn benieuwd.

 
De angst zit er bij de diverse zaken inmiddels dus wel goed in. Ik ben al een paar weken op zoek naar een Season-2 interface, maar geen satzaak hier in de buurt die hem nog verkoopt. Ook programmers, kaartjes ed - allemaal uit het assortiment gehaald. Ben wel heel benieuwd naar de uitkomst van de rechtszaken - iemand een idee wanneer de uitspraak is?

 
Is er dan al iemand in staat van beschuldiging gesteld dan?

En zo ja? strafrechtelijk of civiel?

 
Citaatje uit een persbericht van de website van Msat zelf:

Canal+ zal gerechtelijke stappen ondernemen middels

een civielrechtelijke procedure en aangifte te doen bij de politie.

Ik heb begrepen dat hier ook al een datum voor geprikt zou zijn, maar dat weet ik niet zeker.

 
Allemaal bangmakerij van Hilversum....

Kaartjes en Proggers zijn gewoon overal te koop, zelfs normaal te bestellen bij diverze zaken via Internet (in Nederland)Even een paar trefwoorden intikken op een searchengine en je hebt er zo een te pakken.

groeten en succes

Skybobo:):)

 
Natuurlijk zijn er nog steeds zaken die e.e.a. verkopen, maar bij een deel van de gerenommeerde sat-dealers zit de schrik er toch wel dusdanig in dat al het speel-spul uit het assortiment is genomen. In ieder geval voorlopig ...

 
Het lijkt verdorie de inquisitie wel!

Wie herinnert er zich nog Mel Brooks in de film "History of the world."?

Leuk citaat daaruit (gezongen door MB): "The inquisition here we go, the inquisition what a show!"

We moeten toch zorgen dat de show kan blijven doorgaan hé!

Groeten aan iedereen,

Pete

 
Voor alle duidelijkheid er is inderdaad aangifte gedaan bij de politie en de civielrechterlijke kant van de zaak staat gepland om in december van dit jaar voor de rechtbank uitgevochten te worden. Waarom deze tijdslimiet gehanteerd wordt is een beetje vaag misschien wel net zo vaag als de hele zaak op zichzelf. Maar de toekomst zal het duidelijk maken en de uitkomst van dit "proefproces" zal een hele bekangrijke zijn voor de satellietbranche.

Satwatcher

 
Met andere woorden: pas gedagvaard in december van 2001 ?? Dat is rijkelijk laat. Een dagvaardng kan op termijn van een maand (en minder) uit. Ben eigenlijk benieuwd naar de reden. Het zal toch niet zo zijn dat de zaak zo slecht in elkaar zit, dat je maar beter kunt *dreigen* dan procederen ? Anders gezegd: durft men de procedure niet aan wegens verlieskans en laat men dus louter de *dreiging* boven de markt hangen ?

 
er was toch sprake van een kort geding volgens de hopper ?

en kort gedingen dienen in de regel toch zeer snel ???

 
ik snap het hele probleem met c+ echt niet

ik heb v.d week nog een goldprogrammer +

goldwafer kaart bij m-sat via de onlinepagina

kun je ze nog gewoon bestellen

ik heb mijn levering intussen al binnen

m-sat bedankt

p.s ik heb gewoon een legaal c+ kaartje hoor

maar een mens is nou eenmaal nieuwgierig en

wil graag weten hoe dingen werken.

greetings dan d man

hacker@zeelandnet.nl

 
Inderaad, Msat verkoopt nog volop,

kaartjes of programmers bestellen ,alles binnen 2 werkdagen binnen!

 
dan D man...

lijkt al een beetje op reclame zo vindt je niet ,je standpunt 2 maal duidelijk maken =sluiten topic

overdrijf het niet

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan