activatie Seca2 kaart

M

Math

Gisteren het volgende,
Ik heb voor mijn vader op 15 mei een nieuwe seca2 kaart gekocht. gisteren opeen had hij geen beeld meer. Het inschrijvingsformulier is op dezelfde dag dat ik de kaart via internet heb geactiveerd opgestuurd. Na controle van de datum op de kaart bleek deze op 1-6 te staan. Het geld was nog niet afgeschreven, waardoor ik het vermoeden had dat de gegevens nog niet waren verwerkt. eerst geprobeerd de kaart te heractivereb maar dat ging niet. Toen gebeld met het nummer a 0,20 eurocent p/m maar ook daar kwam ik niet verder. Toen het nummeer a 0,70 gebeld en ja hoor ik kreeg na enige tijd (ongeveer 8 minuten wachten) iemand aan de lijn. Kaart zat volgens meneer niet in het systeem. Ik aangegeven dat alles netjes tijdig is opgestuurd en mijn vader dus klat is na ondertekening van dat formulier. Nu is het inmiddels 25 dagen later en gaat de zaak op zwart. Ik heb gezegd dat ze dan bij C+ hun beleid moeten aanpassen en de eerste activering langer moeten laten duren zodat klanten niet de dupe worden. Dit kon volgens de medewerker niet wat ik met een lachertje heb afgedaan. Ik heb hem gezegd als hij nu een heractivatie signaal verstuurd geeft toch aan dat het wel kan. De persoon in kwestie bleef overigens wel netjes. Ik heb het stoute vermoeden, dat dit links en rechts met opzet wordt gedaan op via het dure nummer geld te verdienen.

Math
 
Misschien eens het normale Dealer nummer van Canal Digitaal proberen, betaal je slechts het normale tarief.

035-6555654

Daarbij worden dealers voor gelaten aan wachtende klanten via de betaal lijn.
 
er wordt nog wel gevraagd naar een nummer van de dealer zelf
alleen bovenstaand telefoonnummer is niet voldoende.

franshals
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan