Adam Curry En Jeroen Van Inkel Naar Radio Veronica

F

format c:

Veronica heeft bekend gemaakt dat Adam Curry tijdelijk Ook Goeiemorgen!, het ochtendprogramma op Radio Veronica, zal gaan presenteren. Dit zal tijdelijk van aard zijn, aangezien het in de verwachting ligt dat Jeroen van Inkel per 1 november zal overstappen naar Veronica, dit verklaarde een woordvoerster van de omroep.

Het conflict tussen Veronica en Adam Curry is hiermee opgelost, mede door een schikking van ? 1.000.000,- die Veronica betaalt aan Adam Curry om een oud contract af te kopen dat bestond tussen de vereniging en het internetbedrijf Jamby van Curry.

De vertraging in de komst van Jeroen van Inkel is opgelopen door de torenhoge afkoopsom van ? 1.000.000,- die Radio 538 vraagt voor het be?indigen van het contract tussen hen en Van Inkel. Daarnaast zouden Veronica en Van Inkel Radio 538 tijd gunnen om een geschikte opvolger te vinden voor Jeroen van Inkel. De Telegraaf op internet meldt vandaag dat dit vrijwel zeker Ruud de Wild zal worden.

VERONICA TV RUSTIG VAN START

Veronica is gisteren rustig teruggekeerd op TV, V8 heeft plaatsgemaakt voor de legendarische jongerenzender. Met het gebruik van vertrouwde leaders en bumpers en de herinvoer van de Veronica-V linksboven in het scherm, lijkt het bijna alsof de zender nooit is weggeweest. Alexander Stevens doet vanaf gisteravond 22:00 de voice over voor het station.

Pffff 1 miljoen, niet meer normaal, begint op de voetbalwereld te lijken in radioland.:)

Jeroen al tijden niet meer gehoord (luister ook niet iedere dag naar 538 op dat moment).
Luister wel dagelijks naar veronica, en jeroen hoort daar gewoon thuis.
Toine van peperstraten zal ik missen als kiespijn in ieder geval, is vaak de oorzaak van het afzetten van de radio.

Ik zeg niet dat ie er niet thuis zou horen, alleen viel ik even van verbazing achterover van die transfersommen die je tegenwoordig dus ook bij radio hoort.

Adam Curry moet zijn heli erweer uit hebben he, en wat anders verzinnen voor transport voor zijn vrouw (kappersbezoek), dus dan moet er ook een riant salaris komen...

Rolo

Nee Adam krijgen ze gratis, het is Jeroen waar ze zoveel voor betalen moeten. Maar misschien wil die zich nu net wel een helicopter kopen zodat diens vrouw samen met Adams vrouw naar de kapper kan.
Wordt wel druk op de parkeerplaats van de kapper dan.:biggrin:

Ik denk dat ik mijn oude mrf 237 eens van zolder zal gaan halen en mijn 238 ook eens aansluit en eens ff ga zagen aan een stel koperen buisjes en die eens op hilversum ga richten, of ik kan ook eens mijn oude buizenradio van de kast pakken en daar ff een zender van bouwen heb hem toevallig dit weekend nog eens aan gehad en mijn oude el84 werkt nog, dus kan het nog allicht eens proberen, misschien slaan de piraten nog eens aan? Zo is veronica toch ook begonnen?

Naar ik gehoord heb wilden ze een deel van de piraten legaliseren dus als je maar genoeg steun hebt van de bevolking kun je nooit weten. :biggrin:

Van Inkel is vanaf 5 januari op veronica te horen.
Aan het eind van de middag wel te verstaan, waar ie t laatst ook op 538 zat.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan