addon

M

musli

Is er geen programmaatje of een addon waarmee je sinpel je var naar je hd kan verplaatsen
Ik heb het over de gemini image 1.03
Ik heb de 1.04beta al even geinstalleerd, daar zit deze optie wel in, maar na 2 maal opstarten deet de boel het niet meer
dus er weer afgedonderd en de 103 opnieuw geinstalleerd
maar mijn var zit een beetje vol

zit dat niet in het image zelf dan dat je de var kan verplaatsen naar je hdd of usb stick??? Meestal zit dat er standaard wel in in de meeste images... Kijk eens onder extra menu of zo.....

Nee, in de gemini 1.03 zit deze optie nog niet ingebakken.
Ik heb vanmiddag de 1.04 beta maar is geinstalleerd ,maar die liep na een paar keer opstarten ook vast,dus deze is nog niet goed ,vandaar een beta versie
In de tyd dat hij het wel goed deed,heb ik gezien dat hier wel zo`n optie inzit ,dit heb ik heb geprobeerd ,maar ik kreeg de melding``disk full`` dus dit werkt ook nog niet optimaal.
Ik heb via spitten een howto gevonden om dit met telnet te doen
en dit werkt,dus ik heb weer ruimte op de var dir.
Maar zocht iets dat net zo makkelijk is als bv in de hydra versie; of een plugin .
Wat ik heb gelezen is de gemini de meest stabiele image die er is ,en tot nu toe ,wat ik heb meegemaakt met hydra,dat BV mijnC+ kaart niet meer werkt heb ik nog niet meegemaakt ook niet na het (c)entraal (s)tation ; WAT WOORD SPELLING
dus tot nu toe ;na wat kleine onvolkomenheden een prima image
En ik bedoel dus gewoon de nieuwe newcamd en scan

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan