T
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by twilight
De werled is kapot,
Nu kan ik het toppakket van C+ ook wel vergeten....snik snik.
GR Fred.
Originally posted by humana
ik kreeg deze brief email van planet
Goed nieuws: de snelheidsverhoging komt eraan.
Geachte heer humana,
Eind november informeerden we u dat de snelheid van uw ADSL-abonnement omhoog gaat van 1024/320 Kbit/s naar 2048/320 Kbit/s.
Wij wilden u, als vaste abonnee van Planet Internet, als eerste het goede nieuws vertellen.
V??r 1 februari a.s. wordt de snelheid verhoogd. Klik hier om te zien wanneer dat voor u precies gebeurt. Uw internetverbinding wordt hiermee twee keer zo snel. Dus kunt u twee keer sneller films en muziek downloaden of andere grote bestanden ophalen. Zonder dat het u iets extra?s kost en u hoeft er niets voor te doen... u hoeft alleen maar te genieten.
Surf dan ook - om alvast een idee te krijgen wat u daar allemaal mee kunt doen - naar de breedbandpagina. Daar vindt u de beste muziek-, film- en gamesites.
Veel plezier,
Eric-Jan Doorenbosch
Directeur Marketing & Sales
Originally posted by humana
wie is hier een sukkel????
Originally posted by tweety
Bij planet wordt de prijs van adsl comfort ook verhoogt.
Maar advanced daarentegen wordt met maar liefst 10 euro verlaagt.Hi hi dat heb ik.
Wat bedoel je hier nou mee te zeggen Tiger ?Originally posted by Black Tiger
@Outlawbiker: Nee, de overboeking die jij hebt is 1:25 als het goed is, hetzelfde als ik ook heb. Maar je hebt er net als ik en sommige anderen erg weinig last van.
Dit komt door het feit dat je zelden echt aan het minieme van zo'n overboeking zal zitten, misschien als het ooit nog eens erg druk wordt, wie weet.