Adsl Duurder!!!!

Bij planet wordt de prijs van adsl comfort ook verhoogt.
Maar advanced daarentegen wordt met maar liefst 10 euro verlaagt.Hi hi dat heb ik.

Ikke ook en de snelheid word verdubbeld hehehe.

Nja... bij BBNed word de snelheid ook verdubbelt (bij de lagere snelheden) maar gaat de prijs omlaag.:)

Ja Fred dat wordt een kroket en een biertje minder in de week,

De wereld is kapot,

Nu kan ik het toppakket van C+ ook wel vergeten....snik snik.

GR Fred.

Bij prijsveranderingen kun je volgens mij zo je abbo opzeggen als je dat zou willen.

Ja Ja hier is het al zover,de nieuwe snelheid,467 Kb per seconde.

Snel ,sneller het snelst!!!!

ik kreeg deze brief email van planet

Goed nieuws: de snelheidsverhoging komt eraan.

Geachte heer humana,

Eind november informeerden we u dat de snelheid van uw ADSL-abonnement omhoog gaat van 1024/320 Kbit/s naar 2048/320 Kbit/s.
Wij wilden u, als vaste abonnee van Planet Internet, als eerste het goede nieuws vertellen.
V??r 1 februari a.s. wordt de snelheid verhoogd. Klik hier om te zien wanneer dat voor u precies gebeurt. Uw internetverbinding wordt hiermee twee keer zo snel. Dus kunt u twee keer sneller films en muziek downloaden of andere grote bestanden ophalen. Zonder dat het u iets extra?s kost en u hoeft er niets voor te doen... u hoeft alleen maar te genieten.

Surf dan ook - om alvast een idee te krijgen wat u daar allemaal mee kunt doen - naar de breedbandpagina. Daar vindt u de beste muziek-, film- en gamesites.

Veel plezier,

Eric-Jan Doorenbosch
Directeur Marketing & Sales

Originally posted by twilight
De werled is kapot,

Nu kan ik het toppakket van C+ ook wel vergeten....snik snik.

GR Fred.

Hoi Fred,
Maar dat toppakket betaal jij toch zeker niet voor ???
kan je gratis naar kijken hehehehehe.
groeten Ben ;)

Originally posted by humana
ik kreeg deze brief email van planet

Goed nieuws: de snelheidsverhoging komt eraan.

Geachte heer humana,

Eind november informeerden we u dat de snelheid van uw ADSL-abonnement omhoog gaat van 1024/320 Kbit/s naar 2048/320 Kbit/s.
Wij wilden u, als vaste abonnee van Planet Internet, als eerste het goede nieuws vertellen.
V??r 1 februari a.s. wordt de snelheid verhoogd. Klik hier om te zien wanneer dat voor u precies gebeurt. Uw internetverbinding wordt hiermee twee keer zo snel. Dus kunt u twee keer sneller films en muziek downloaden of andere grote bestanden ophalen. Zonder dat het u iets extra?s kost en u hoeft er niets voor te doen... u hoeft alleen maar te genieten.

Surf dan ook - om alvast een idee te krijgen wat u daar allemaal mee kunt doen - naar de breedbandpagina. Daar vindt u de beste muziek-, film- en gamesites.

Veel plezier,

Eric-Jan Doorenbosch
Directeur Marketing & Sales

Maar ik wil helemaal niet meer snelheid, ik wil dat mijn prijs omlaag gaat!

Sukkels hebben het niet begrepen.

Tja.. ik heb pas sinds augustus vorig jaar ADSL, maar het lite abb is nu al sneller dan mijn basis abb in augustus was... best een vreemde situatie....
Op zich wel lekker dat het voor niets sneller wordt.. maar goedkoper zou ook fijn zijn geweest...

wie is hier een sukkel????

Bij Cistron.nl al 2x prijsverlaging en voor eind Februari 2004 een verdubbeling van mijn huidige snelheid.
was. 1024 / 512
wordt. 2048 / 1024
Prijs. 49 Euri per maand.

Daar mag @home een voorbeeld aan nemen !
Deze jongens van BBned / Cistron leveren stabieliteit en kwaliteit ipv. de burocratie van @home met 80 % uitval . Als ik nu email verstuur komt hij gewoon aan !

Originally posted by humana
wie is hier een sukkel????

Die gasten die van MXstream en de providers.

Ik heb voorheen Planet gehad. 1024.
Binnen 3 maanden kwam mxstream met een prijsverhoging van 33% en een half jaar later kwam planet met een snelheids verhoging naar 1532.
Ondertussen had ik een kosten post van 90(!) euri.
Ik kon maar op 1 manier downgraden, en dat was opzeggen en opnieuw aanvragen...
Geef mij dan 1 reden waarom ik bij planet moet blijven?
Helaas (door eigen laksheid) was ik te laat met opzeggen en moest ik er nog een jaar aan zitten.
Ik heb de 512 versie van demon genomen (zoals wij allen weten is dat van BBned) en binnen 3 maanden werd mijn snelheid weer verhoogd: 1024...
tegen 39 euri per maand.
Over een paar maanden doe ik online aangeven dat ik wil downgraden en zonder dat ik mijn verbinding verlies ga ik terug naar 512.

Zo zou het ook moeten!

Ik ben zeer tevree met demon en BBned.

(ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de overboeking ook 1:10, gezien de snelheden die ik regelmatig haal met 512)

G

Tja, en dan betalen wij hier in Spanje 40? exc. IVA (BTW) en dat voor maar 256kb
Telefonica heeft het nog steeds niet door dat Franco dood is volgens mij

Gr. Lagos

@Outlawbiker: Nee, de overboeking die jij hebt is 1:25 als het goed is, hetzelfde als ik ook heb. Maar je hebt er net als ik en sommige anderen erg weinig last van.
Dit komt door het feit dat je zelden echt aan het minieme van zo'n overboeking zal zitten, misschien als het ooit nog eens erg druk wordt, wie weet.

Originally posted by tweety
Bij planet wordt de prijs van adsl comfort ook verhoogt.
Maar advanced daarentegen wordt met maar liefst 10 euro verlaagt.Hi hi dat heb ik.

en die heb ik ook mocht ook wel eens :biggrin:

Originally posted by Black Tiger
@Outlawbiker: Nee, de overboeking die jij hebt is 1:25 als het goed is, hetzelfde als ik ook heb. Maar je hebt er net als ik en sommige anderen erg weinig last van.
Dit komt door het feit dat je zelden echt aan het minieme van zo'n overboeking zal zitten, misschien als het ooit nog eens erg druk wordt, wie weet.
Wat bedoel je hier nou mee te zeggen Tiger ?
Gaat dit over kabel of ADSL ?
Ik wou dat mijn auto 1 op 25 liep

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan