Adsl Duurder!!!!

Originally posted by BiG_G
Die gasten die van MXstream en de providers.

Ik heb voorheen Planet gehad. 1024.
Binnen 3 maanden kwam mxstream met een prijsverhoging van 33% en een half jaar later kwam planet met een snelheids verhoging naar 1532.
Ondertussen had ik een kosten post van 90(!) euri.
Ik kon maar op 1 manier downgraden, en dat was opzeggen en opnieuw aanvragen...
Geef mij dan 1 reden waarom ik bij planet moet blijven?
Helaas (door eigen laksheid) was ik te laat met opzeggen en moest ik er nog een jaar aan zitten.
Ik heb de 512 versie van demon genomen (zoals wij allen weten is dat van BBned) en binnen 3 maanden werd mijn snelheid weer verhoogd: 1024...
tegen 39 euri per maand.
Over een paar maanden doe ik online aangeven dat ik wil downgraden en zonder dat ik mijn verbinding verlies ga ik terug naar 512.

Zo zou het ook moeten!

Ik ben zeer tevree met demon en BBned.

(ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de overboeking ook 1:10, gezien de snelheden die ik regelmatig haal met 512)

G

Als ik het goed heb levert Demon geen 512 abo. meer.
Demon was mijn 1e provider toen we nog met 14k4 in moesten bellen........wel goede service bij Demon....

@Outlawbiker: Ik had het over ADSL, kabel kent geen overboeking, dat werkt weer iets anders.

Ja het kan kloppen wat je hierboven zegt, als ik me niet vergis is bij Publishnet inmiddels ook het 512 abo verdwenen.
Zal effe kijken wat het volgende is voor je.. momentje.

Jawel, toch wel, dit zijn de nieuwe tarieven vanaf januari:
512/256 - 29 euro
1M/512 42 - euro
2M/512-1M - 59 euro
2-8M/512-1M - 72 euro

Het 256 abo is weggevallen.
Eerste is de downstream, tweede getal is de upstream.

Ik kreeg vandaag de brief in de bus van planet waarin vermeld stond dat mijn internetverbinding niet verdubbeld kan worden naar 2048 omdat ik te ver van de centrale woon.Als compromis werd mij aangeboden om van adsl-comfort over te stappen naar adsl-standaard met een datalimiet van 10Gbit.Heb ik dus gedaan want dat scheelt toch weer zowat 20 euro per maand en zoveel downloaden doe ik nou toch ook weer niet.

Te ver van de centrale? Zou kunnen...
Hmmz.. doe eens een postcodecheck op publishnet of demon, daar krijg je de naam en geschatte afstand tot je centrale erbij vermeld, ben eens benieuwd hoe ver je er dan vanaf zit.

ik heb ook adsl-comfort en ik heb precies zo'n zelfde e-mail gehad van planet internet ik hoefde er ook niets voor te doen en het zou me niets extra kosten dussssss

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan