advies gevraagd

PitBuLL

New Member
Lid sinds
18 dec 2011
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
54
een ontvanger met:
- Cccam
- Diseqc 1.1
- Component uitgang
- HD ontvanger
- met interne HD voor opname

is de Azbox hd een goede keuze ?


Greetz
 
rond 400 euro,

Azbox heeft ook een mediaplayer lijkt me erg handig
 
Kijk hier eens naar een revieuw die op het azbox forum staat gemaakt door guardian topper op het gebied van sat tv.En oordeel zelf.

http://www.azboxforum.nl/viewtopic.php?f=152&t=4950


Er is ook een revieuw uit die op sat*** staat maaar deze persoon (MW) heeft al maanden lang blijk gegeven van veel vooroordelen jegens de Azbox en de nog niet eens beschikbare ME toendertijd dat deze MW niet meer serieus te noemen is .Mensen die wat positiefs zeggen over de Azbox worden afgebekt /zwartgemaakt of krijgen simpelweg een ban .
 
Vu+ Duo (heb ik) geweldig apparaat Wordt prima ondersteund en onlangs is er een nieuwe image uitgekomen van BlacK Hole waarvan men zegt dat die vooruitstrevender is dan Enigma 3

SAB Titan II heb ik mee gespeeld simpel CCCam werkt na het aanpassen van de firmware
 
Inderdaad. wil je een probleemloze decoder voor een zeer gunstige prijs, neem dan de VU+ Duo.
Prima hardware, en geweldige ondersteuning.
 
Klopt die review is van mij idd en daar sta ik achter, iedereen is hierbij uitgenodigd om het te zien ( tja zo doet s4a review dat ook toch? )

De ME presteerd echt veel beter dan dat die review doet geloven, alsof ze van Neutrino HD ineens een of ander grafisch wonder verwachten?.

De Enigma2 firmware presteerd hier echt goed.

Oww BTW is deze ook van s*a?:

***


Vond um toevallig vanavond heb geregged onder Guardian en dat lukte ( dat was wel een beetje vreemd )

Advies aan de TS:

- Ga naar een goede dealer en test een paar boxen
 
welke box heeft een goede media player , die ook alles afspreelt
 
PitBuLL;219551 zei:
welke box heeft een goede media player , die ook alles afspreelt


Naar aanleiding van uw vragen op de .com en mijn antwoorden hierop waaronder per pm heb ik een ban van ** gekregen:biggrin: maar kijk gewoon rond en vergeet de Azbox ME niet en let niet op de revieuw van **(zelf hier al een vies letter setje) dit was maanden geleden al bekend hij heeft gewoon 1 groot vooroordeel jegens de Azbox ,meerdere forums prima revieuw net zo goed als veel andere ,oordeeel zelf maar.:wave:
 
Ik zou haast zeggen, "graag gedaan" .

Maaruh wat is het nu geworden, wij zijn wel nieuwsgierig. ;)

Ben maar niet bang voor hetgeen wat Brombeer verteld hoor...
 
Tja keuzen maken is erg lastig , ik twijfel heel erg tussen Azbox of een Vu+ Duo of toch een VU+ ULTIMO ziet er cool uit :)
 
Ik zou dan zeggen volg het advies, maar besef wel dat Cccam standaard niet op een Vu of wat voor decoder bijgeleverd wordt als deze "maagdelijk" is. ;)

Dat is iets wat je zelf moet gaan doen ( hobby.)
 
effe helpen nog ,,,een ME heeft standaard multiboot wat wil zeggen 3 firmwares in 1 .opstarten firmware kiezen en gaan met die banaan erg leuk.:banaan:


Voor brombeer hoef je niet bang te zijn is een leuk lief knuffelbeertje hoor let niet op die enge freggel.:tong:
 
Tja een decoder zoeken blijft een moeilijke, je moet ze ergens in werking kunnen zien, het wordt hier ook al gezegd ga naar een goede dealer en test een paar boxen.

We hebben hier ooit een initiatief gehad om een helpdesk op te richten voor zoiets, die is er dan ook, maar of er iemand in die helpdesk zit die jou de werking kan laten zien van wat jij zoekt?
 
Ben mij de dealer geweest, heb een keuze gemaakt het is een Vu+ Duo worden
 
Veel plezier met de aanwinst.
 
brombeer;219472 zei:
Kijk hier eens naar een revieuw die op het azbox forum staat gemaakt door guardian topper op het gebied van sat tv.En oordeel zelf.

http://www.azboxforum.nl/viewtopic.php?f=152&t=4950


Er is ook een revieuw uit die op sat*** staat maaar deze persoon (MW) heeft al maanden lang blijk gegeven van veel vooroordelen jegens de Azbox en de nog niet eens beschikbare ME toendertijd dat deze MW niet meer serieus te noemen is .Mensen die wat positiefs zeggen over de Azbox worden afgebekt /zwartgemaakt of krijgen simpelweg een ban .

Klopt helemaal. Ik heb een Azbox Me, en kon me totaal niet vinden in de problemen die hij ondervond met zijn demomodel. Toen ik dit op zijn forum zette, werd het bericht verwijderd, en kreeg ik een waarschuwing. Toen ik hier weer een opmerking over maakte, kreeg ik weer een waarschuwing, en werd ook dat bericht verwijderd.

Maar to the point. Ik heb zelf een azbox me, met hierop rsi versie 0.3 en cccam 2.3.0. Draait tot nu toe als een zonnetje.
Heb wel gemerkt dat ik de gui moet herstarten na het afspelen van een film via mediacenter, omdat ik anders na verloop van tijd soms een freeze krijg. maar dat kost maar een halve minuut, en is niet hinderlijk.
Verde speelt de mediacenter alles tot nu toe af. Heb avi, m2ts, mkv, iso's geprobeerd. En die worden zonder probleem weergegeven.
Succes met de keuze.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan