Advies over een nieuw satelietsysteem.

A

Andre

Hallo allemaal

Ik wil een digitale sateliet ontvanger kopen om B.V.via de spaanse of franse satelietzenders naar formule 1 te kijken

hier zenden ze het namelijk op verschillende kanalen verschillende kamera posities uit.

Nu is mijn vraag wat voor spullen heb ik daar voor nodig?

een goldcard met programmer, en wat voor soort ontvanger

is het beste,hoe groot moet de schotel zijn enz.

Waar kan ik goede spullen met goede service krijgen voor niet al te veel geld?

Weet iemand van jullie een goede site waar ik dit soort info kan vinden of kunnen jullie me opweg helpen?

Zoals je ziet heb ik er nog niet zoveel verstand van maar ik wil graag leren.

Alvast bedankt André Jonkma@hotmail.com

 
ik zelf ben verslingerd aan mijn humax 5400. ik zou ten alle tijden kiesen voor een "common interface" ontvanger omdat je dan meerdere standaards aankan. een schotel van ongeveer 80cm is (meer dan) voldoende. denk ook even na over een dualfeed of draaibaar voor de ontvangst van meerder satalieten maar hier hangt ook weer een kostenplaatje aan. je kan het zo leuk (=duur) maken als je zelf wilt. wat coderings normen betreft: seca en irdeto.

maar kijk eens in wat bladen, daar staan genoeg advertensie in of de goude gids

 
ja dat is altijd moeilijk he moet het nieuw zijn of tweede hands? De grote van de schotel die vlovlo aangeeft is wel goed maar dat het geheel moet draaien ja maakt het wel weer duur. Maar is wel lux. Het beste toestel is gewoon de nokia mm. 9600. hier kan je verschrikkelijk veel mee maar is eigenlijk niet meer te koop. alleen tweede hands, en dan zijn ze nog duur. Wil je gewoon lekker kijken naar de meest

voorkomende zenders heb je voor een honderd of 8 ook een philips incl. kop en schotel. als je een schotel op astra zet en een schotel op bv. hotbird kan kun je automatisch switchen tussen deze als je een diquet er tussen zet./

Er kan heel veel maar wat je wil is ook belangrijk

Koop je bv. een pace met een autowieldop en een kop ja dan ben je voor een paar honderd koopman

dus ja voort wat hoort wat en een goede vakhandel zal je goed voorlichten hierover.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan