Is er een bepaalde reden waarom er geen afbeeldingen geplaatst kunnen worden bij een reactie?
..of simpelweg een plaatje van een ander forum in het bericht plakken?
..of simpelweg een plaatje van een ander forum in het bericht plakken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[IMG]https://www.postimage.org/afbeelding.jpg[/IMG]

