afbeeldingen

L

Lancelot

Ik heb een aantal leuke cartoons die ik hier kan plaatsen. Is er een mogelijkheid om dat te doen?

Bedankt tpower, helaas staan de cartoons hier op de HD.
Dat wordt dan wel moeilijk om hier grapjes te plaatsen. Heel jammer... :(

zet ze ff op een ftp server

ff acountje openen bij geocities.com en klaar is kees

Moet je kijken naar onderstaande foto. Waarom zouden die nu van de weg gehaal worden?

motor.JPG

GEEN HELM NATUURLIJK!!! :lol:

Kan niet anders dan voor te snel rijden.:)

P.s. het uploaden van pictures en andere zaken middels de forumsoftware is niet geactiveerd.
Redenen daarvan zijn onder andere de stroom datatraffic die dat veroorzaakt door iedereen die de grapjes wil zien, en traffic kost geld, daarnaast wordt hierdoor ofwel de database erg groot en mocht het op de hd van de server terecht komen zit je met en uploadmogelijkheid voor jan en alleman wat tevens weer een bepaald veiligheidsrisico met zich meebrengt.

Daarom heeft men gekozen om die optie niet te activeren. Er zijn ook niet zo gek veel boards die deze optie wel actief hebben.

Maar by the way.... als die motor niet verder mag rijden, dan bel me even, dan breng ik die dame wel even thuis, met blote benen is het een beetje koud nu.
Die man hoeft niet mee, er moet immers iemand bij de motor blijven he om te voorkomen dat ie gejat word.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan