Afspeel probleempje

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Heb deze film gedownload en gebrand,, alleen speeld die nu niet af op mijn computer of dvd speler,, zou kunnen omdat het een NTSC format is maar mijn DVD player doet helemaal niks ook,, zegt dan wrong disk.

In mijn VIDEO_TS map heb ik wel behoorlijk veel files staan nl 118 verschillende files met extencies: VOB,, IFO,, BUP

Misschien dat iemand mij kan vertellen wat het probleem kan zijn.

Hieronder gegevens over de film:

Walt Disney's Brother Bear

Posted on............: 05-07-2004
Posted to............: alt.binaries.ftn
Postname ............: FTN-21667
Number of Parts......: sambalbij.part001.rar t/m sambalbij.part092.rar
File Validation......: PAR2 (10%) na de post
Part Size............: 50 MB
Image Format.........: .iso
DVD Size.............: 4.24 GB
Original Format......: NTSC

Subbed...............: NL
Menu.................: yes
Cover................: see link
Audio................: English DD 5.1

een ding snap ik niet volgens de gegevens zou het een iso bestand moetten zijn ,en jij verteld dat je een VIDEO_TS map hebt met allemaal bestandjes zoals vob en ifo etc etc.als ik een film uitpak en het is een iso dan heb ik 1 bestand en die iso brand ik dan met dvd decrypter.......

Hm misschien wat fout gedaan,, maar toen ik hem uit pakte kreeg ik dacht ik een iso.rar bestand,, die toen weer uitgepakt en toen had ik al die files.

Niks aan te doen want heb dat al allemaal weggegooid.

Opnieuw downloaden gaat niet toch,, je kan toch altijd maar een keer downloaden met newsbin pro,, want dan zegt die file gedownload en kan je het niet nog een keer doen.

jack, als je de film uit pakt en je krijgt een iso.rar bestand ,dan moet je die niet nog eens een keer uitpakken maar gewoon de iso.rar fikken ik gebruik dan dvd decrypter.....

en als je het nog een keer wilt downloaden moet je ff naar waar je newsbinpro hebt geinstald en dan naar de map spool gaan en daar ff die groep wissen ....en je kan weer die film downloaden

Ok bedankt maar heb net de map van FTN weggegooid uit newsbin dir.

Nu opnieuw bestanden downloaden maar dan staat er bij die film weer downloaded/deleted.

Dus hoe kan ik hem dan nog een keer downloaden.

Tis al weer een tijd geleden dat ik met Newsbin heb gewerkt, maar het moet wel zo ongeveer als Mbon aangeeft.

Bij Agent is de mogelijkheid om "alle headers opnieuw ophalen" i.p.v. "nieuwe headers ophalen"
Dan kun je wel opnieuw downen ( tot vervelens aan toe)
Zoiets zal toch ook wel in Newsbin zitten.

Bij Grabit moet je de hele nieuwsgroep verwijderen ( rechts klikken) en daarna d'r opnieuw op dubbelklikken, waarna weer alle headers opnieuw worden opgehaald.

Waarom heb je trouwens dat iso bestand uitgepakt?
Volgende keer "Nero Burning Rom" openen, op "annuleren" klikken en dan onder "recorder" "image branden"

Ben ook niet zo slim lol
Dacht rar bestand dus uitpakken,, doe ik normaal altijd met een DVD film.

Maar goed,, ben aan het proberen om hem opnieuw te gaan downloaden,, probeer het nu met Forte nog eens om ze allemaal opnieuw op te halen,, alleen probleem is als ik probeer om alle headers op te halen ik een error krijg,, met iets van teveel headers.

Dus haal er nu maar 1.000.000 op en hoop dat ze er dan nog bij staan.

Via nova server is het shit,, dan krijg je nooit alles meer of zegt die article niet meer op server,, maar met forteinc.com zal het wel beter gaan.

Was iets stuk bij Nova, daarom veel incompleten de laatste dagen en zelfs dvd-groepen gesloten.
Volgens bericht van gister zou m.i.v. vandaag e.e.a. opgelost zijn.

Als ik iets wil uit een te grote groep ( bijv. nl of boneless) gebruik ik Xpat van Xnews.
Kun je alleen d?e headers ophalen die je echt wil.
http://www.voordummies.nl/?p=uitleg&sectie=xnews

ja klopt Mr Blue Sky xpatten kan ook maar het fijnste is toch om een nzb file te nemen gaat nog wat sneller....

jack ga eens naar c programfile's en zoek daar eens nbpro op,en daar dan ff zoekken zoals ik al eerder aan heb gegeven naar de map SPOOL daar staat dan de desbetreffende goep die moet je ff verwijderen en als het goed is ken je dan die film weer downloaden...oja je zegt dat je een rar file zag toen je de film al had uitgepakt 1x uitpakken is zat je had toen een iso bestand die kan je branden met nero of dvd decrypter enz enz....

Ja dat ga ik vanavond proberen,, ben film opnieuw aan het downloaden met Forte agent.

Met newsbin pro werkt dat echt niet hoor,, heb die map van de groep FTN verwijderd en ook uit mijn prulenbak verwijderd,, zelfs computer opnieuw opgestart maat als ik dan weer alle headers download van die groep FTN staat er weer bij die bestanden downloaded/deleted.

jack probeer het eens anders werkt hier wel normaal doe je add to downloadlist maar gebruik als je het voor de tweede keer wil downloaden eens add.to downloadlist-bypassfilters hier download ie nu voor de tweede keer ....

ik hoor het wel als je de film binnen hebt vanavond ...dus 1x uitpakken en die iso branden moet lukken suc 6

Nou heb dus net die hele film opnieuw gedownd en opnieuw op een nieuwd cdrom gezet en yippeeeeeeeeeee hij werkt en speeld nu wel goed af.

@ mbon

Ook files voor de 2e keer downloaden nadat ik de map eerst verwijderd hebt werkt als ik add.to downloadlist-bypassfilters doe

Dus bedankt voor deze tip.

@ Mr Blue Sky

De film was dus inderdaad een rar ISO bestand.
Heb dus gedaan wat jij zei:

"Nero Burning Rom" openen, op "annuleren" klikken en dan onder "recorder" "image branden"

Dus weer wat geleerd en blij dat dit ook weer allemaal goed werkt.

Verder iedereen bedankt die ook nog andere tips hadden. :)

goed werk jack, zie je wel dat het wel gaat !!!!!!!
volgende keer niet de file's weg gooien en dan de vraag stellen hier op het board ...eerst vragen ....ik en vele zullen iedereen zoveel mogelijk proberen ermee te helpen ,het is tenslotte voor iedereen de eerste keer...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan