afstandbediening probleem

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
898
Punten
113
Leeftijd
75
Ik heb zo'n luxe RC-10 van dik 50 euro en deze werkt(e) fantatstisch.

Nu heb ik problemen met contactering van de knoppen met name de OK knop laat het afweten,
Ding open gemaakt e( ow zat dat zo vast) en zie rondom de OK knop op de printplaat nogal wat vocht.

Deze weggehaald en was ook een beetje zwart , schijnbaar het laagje koolstof van de ok knop rubber.

Nu heb ik de boel a; 2 keer droog gemaakt maar schijnbaar blijft die AB vocht gevoelig en is de laag koolstof op de OK knop niet meer je van het.

Is hier een oplossing voor door het rubber weer meer geleidend te maken??

En het vocht probleem aanpakken is daar ook iets voor?

Waarom heb je hem gesloopt??
Je had toch 2 jaar garantie?

Je bedoelt toch de RC-10 van Dream Multimedia? Zo ja, maak via hun site een RMA aan, grote kans dat ze een nieuwe naar je opsturen. Wij hebben zo, buiten de garantieperiode, wel een nieuwe afstandbediening gekregen. Ze hebben een ticketsysteem en een RMA online center.
RMA vind je hier. FF doorlezen en dan links kiezen voor RMA anforderung. Gaat helaas niet in het nederlands maar duits en engels kennen ze wel bij DMM.

Ja de RC-10 van dream multimedia ,

Alleen met de grote schoonmaak alle paperassen opgeruimd , waartussen waarschijnlijk de bon, kan die nl niet meer vinden.

Maak ik dan alsnog kans??

Heb op eBay bij onze Chinese vrienden een portie besteld in een injectie spuitje 0.3ml voor 1€75 inclusief bezorgen. Ben benieuwd of dat gaat werken heb goede hoop.

Zilverlijm spuitje is binnen 3ml in een injectie spuitje dus je kunt precies doceren wat je nodig hebt.

Heb de hometoets hiermee ingesmeerd en ruime tijd laten drogen. Dit om er zeker van te zijn dat de lijm goed opgedroogd is en geen sporen achter gaat laten op de printplaat.

Afstandsbediening home toets werkt weer super.
Bedankt MAS3 ----> Grandioze tip

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan