Al iemand de Wittekaart binnen???

T

twilight

Daar was ik wel benieuwd naar, en allemaal nu beeld?

Gr Fred.

nee niemand
degene die zij dat hij ze besteld had en beeld heeft
heeft zelf geen besteld
maar gewoon afgewacht tot een ander een kaart ging bestellen
zo nu heeft hij fijn 140eu gespaart
en ik hoor bij de verliezers
maar nu probeer ik op zoveel mogelijke boarden ook andere mensen te verwittegen dat ze niet moeten bestellen
en fijn hun geld mogen houden

gr tendoryu

weet je het heel zeker dat die persoon geen card heeft gekocht of is het een vermoeden?????

Lijkt me nu toch wel duidelijk , kijk eens bij Huts , onderwerp commerciele hack - staat de engelse vertaling van het artikel dat op deze site staat .

www.digital-sat.it

Jongens, ff geduld. Ik heb uit vertrouwelijke bron die ik verder absoluut niet vernoem gehoord dat er gewacht word totdat de hele kaartwissel/overgang met Irdeto2 kompleet is. Dan zal je zien dat er ineens wel netjes publics opduiken van seca2 ;)

Dit om te zorgen dat die gasten niet nog zo'n domme truuk kunnen financieren :)

Kunnen we niet cijfers gaan geven voor de meest domme 'ik heb gehoord van' postings?...:biggrin:

Deze 'ihgv' geef ik een 7+

Grtzz FranX

Wordt Jay de opvolger van Al Capone???

Eerst schelden op die gast, en er dan 3 maanden later achter komen dat hij dan toch gelijk heeft.....hehehe

Gr Fred.

Kom op Fred.......Capone en toch gelijk????
vertel eens waar had die beste man dan gelijk in????? haha

want de laatste keer dat ik bij je was had je ook nog geen Seca2
wat die je wel had belooft....toch????

en die schoen staat hier ook nog

Ja als er dingen afgesproken zijn, moet je je belofte houden.

Teminste zo werkt het bij mij wel..

Dus het zal wel open zijn, maar nog niet publiek....

En wat die schoen betreft..hehehehehe

Gr Fred.

En het is weer bijna kerst he, en vorig jaar had die AL iets beloofd meen ik mezelf te herinneren....

Laat je niet gek maken door die AL, hij heeft net zo weinig als iedereen anders (maybe een DPSC kaart). Of een origineel abo.

Bewijzen heeft hij nooit alleen verwijzingen naar comm. sites met dialers, gewoon BULLSHIT dus.

Grtz Mike

PS is te merken dat ik eens eindelijk 3 dagen vrij heb dan ik beter de boards bijhouden en reageren ;)

Heheheh,

fietsie kapot?

Regel 1: Uitsluitend praten over fietsies?
Regel 2: Satelliet is weggefietst?
Regel 3: Naar Spanje?

Gezellie op dit forum.

Btw. Overwinteren doe je op de fiets toch?

Ciao,

Al.

Al,

Wel heebeb wij of moeten we het allen wel op een oude fiets leren. ha ha

M.vr.gr

Hugow

Jawel, op een oude fiets moet je het leren.

Maar als je een nieuwe neemt, is het zeer verstandig de meest gebruikte onderdelen er toch even vanaf te halen.

Die kunnen nog goed van pas komen op de nieuwe fiets. Al lijkt het alsof je ze niet meer nodig hebt.

Met een beetje gesleutel kom je een heel eind. Wel af en toe wat nieuwe accesoires bestellen. Als je het dan combineert, heb je een prachtig nieuwe fiets.

En daar kun je op naar Spanje of naar Itali?. En als blijkt dat je te warm zit, fiets je gewoon door naar Polen.

Handig hoor zo'n uitgebouwde fiets.

Ciao,

Al.

Kun je mij het adres doen van je fietsenvakzaak???

Zo wil ook wel een rondje door europa fietsen..hehehe

Gr Fred.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan