Alan Rickman (Sneep) overleden (69)

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.417
Punten
113
Leeftijd
61
De jaarwisseling begint helaas met het overlijden van een aantal bekende artiesten/acteurs.

De Britse acteur Alan Rickman is vandaag ook overleden aan de gevolgen van k**ker.

Internationaal was hij het meest bekend van zijn rollen als slechterik. Hij speelde onder andere de terrorist Hans Gruber in Die Hard, en in Robin Hood: Prince of Thieves speelde hij de Sheriff van Nottingham.
En vermoedelijk bij iedereen wel bekend van zijn rol als Professor Sneep van de Harry Potter films.

Hij is 69 jaar geworden.

Omdat ik zeer slecht ben in het onthouden van de persoonlijke namen van acteurs moest ik

even een foto van hem googelen, potverdorie die man kon karakters toveren en het meest boeiende aan hem vond ik zijn markante stem.

Had ook veel humor in zijn slechteriken rollen.

Jammer, maar ja helaas je houdt het doodgaan niet tegen

Nee dat klopt maarja, net als Bowie weer aan die verschrikkelijke ziekte. Hopelijk vinden ze daar ooit (liefst snel) nog iets tegen.

Het enge  het komt steeds dichter bij naarmate je ouder wordt , soms heb je mazzel en soms heb je pech
Maar vergeet niet dat (super) artiesten zich niet houden aan hoe ze zo gezond mogelijk moeten leven
Hun wereld is erg hectisch  en dan wordt er snel gegrepen naar drank drugs pillen etc. En plotseling ontvallen ze ons en zijn wij weer diep geschokt.

Wel erg dramatisch gesteld, @Matrix.
Die ziekte gun je niemand, en geen enkele kwaal overigens, maar deze overledenen liepen al tegen de 70 jaar.
Die hebben een knap lang leven geleefd, en zijn misschien wel enkele jaren te oud geworden...., zodat ze eventueel geen slepende ziekte hadden gehad.
Met Bowie had ik niets, en die acteur heb ik nooit van gehoord.

Ik vind alle publiciteit rond deze bekende doden overdreven. Ik stoor me nu aan alle publiciteits geile " bekende Nederlanders" ,die in allerlei programma's op tv en radio opdraven, en de gelegenheid krijgen hun leed te verkondigen...
Tot een dame in dwdd toe, die schijnbaar een natte doos krijgt, als ze aan Bowie denkt...

Als iemand in je omgeving sterft, heb je verdriet. Maar deze krokodillentranen vind ik komedie!

Dit soort " in memoriam" topics zou in een apart afdeling moeten komen, kompleet afgeschaft , of alleen gebruikt worden voor leden van het forum, die dit leven geruild hebben voor het hiernamaals.
Zodat getoonde gevoelens wel uit het hart komen.

Ik moet echter toegeven, dat af en toe de dood van een bekendere acteur me wel aan het denken zet.
Wij vinden "Raymond" vermakelijk, maar nadat enige tijd terug een van die tweeling, op jonge leeftijd, een einde aan zijn leven maakte, keken wij met andere ogen naar die serie.
Vr.gr. George

Tot een dame in dwdd toe, die schijnbaar een natte doos krijgt, als ze aan Bowie denkt...
Maar die krijgt ook overal een natte doos van volgens mij. Ik heb dat ook gezien en het gaat mij ook te ver om zo'n heel programma aan een overleden artiest te wijden. Als het nu echt mensen zijn die iets verandert hebben aan de pophistorie, zoals Michael Jackson en Elvis kan men zich er nog wel iets bij voorstellen.
Wat me tegen viel was dat veel mensen die doos op haar uitspraken afgevallen heeft. Ik vond het juist een welkome afwisseling op het droge getreur van dit en dat was zijn mooiste nummer. Dat weten we immers wel ongeveer en daar verschillen de smaken nogal behoorlijk over.
En al helemaal als ze daar ook nog "de tv draait door" met de lachmomenten voor laten vervallen.

Wat zij vertelde behoorde OOK tot zijn leven en zij kende hem al van vroeger, dus het is logisch dat je dan over iemand vertelt die je al vanaf het begin min of meer hebt meegemaakt. Als daar dan ook nog iets erotisch bij zit is dat leuk meegenomen. Weet je ook gelijk hoe dat werkt in de artiestenwereld. Wordt normaliter niet over gesproken terwijl dat ook gewoon bij het leven en hun gedrag hoort.
Ik kan me dus weer mateloos storen aan de zeikers die zich daar weer druk over gemaakt hebben. De enige die enigszins wat afwisseling bracht. ;)

Maar goed, dat terzijde. Misschien is het wel omdat we ouder worden dat het des te meer op valt dat "onze bekenden" allemaal aan 't verdwijnen zijn min of meer plotseling.
Vroeger was 70 jaar een nette leeftijd, tegenwoordig ligt dat toch al vlug 10 jaar later, dus is 69 nog niet echt oud.
Gevoelens heb ik persoonlijk meestal niet altijd bij, wel vind ik het vaak jammer, volgens mij is dat voor de meerderheid wel zo. Het is immers geen familie. Maar de dood is deel van het leven.
Een aparte In Memoriam sectie? Nah, lijkt me ook weer wat veel van het goede, maar als er genoeg liefhebbers zijn kan men het Eendenteam vragen. Zo vaak is het ook niet en het brengt wat leven in de toch vrij stille brouwerij.
Je ziet ook gelijk aan het onderwerp waar het over gaat dus je kunt het ook gewoon negeren en niet lezen, toch?

@The Matrix: Dat van die drugs etc. doen er ook velen die er erg oud mee zijn geworden. Maar volgens mij krijg je die enge ziekte daar niet van want die kan iedereen krijgen, ook gewone mensen die gezond leven.

? jawel hoor alle troep en alcohol  moeten door de lever afgebroken worden. En zoals ik al zei de ene heeft dan pech en de andere geluk.

Nee een aparte rip sectie zit ik ook niet zitten. 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan