- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 48
Heren,
Sinds kort heb ik de ontvanger in mijn bezit en werkt alles goed naar behoren tot heden.
Heb 2 vragen:
Vraag 1:
Kan ik net las de dreambox 500+ de motor bijstellen en vast leggen heb zojuist alles geprobeerd maar helaas pindakaas wil niet vast zetten heb zojuist ook de plugin gedownload voor motor wil niet fijn stellen gaat steeds terug naar de oude set.
De motor is ingesteld op Latitude 51.917 Longitude 4.500 Zuid-Holland.
Hoe krijg ik het voor elkaar om het vast te stellen zodat onthouden wordt waar ik het op afstelt.
Vraag 2:
Zoals je vraag 1 gelezen heb heb een motor een draaibare set met 1 tuner geen dubbel.
Heb zojuist 42 graden Turksat t/m Thor 1 graden.
Alles draait goed maar zodra ik 23.5 graden wil draaien krijg k de volgende melding:
SERVICE UNAVAILABLE. CHECK TUNER CONFIGURATION.
Hoe stel ik de satteliet in op Vu+ Duo bij dreambox kan je makkelijk toevoegen allen de vraag is hoe ik het hier op deze ontvanger.
Heeft iemand al voor elkaar en wat zijn de exacte stappen.
Tot heden weer bedankt voor alles en succes en sterkte allemaal.
Gr,
Deliyurek007
Sinds kort heb ik de ontvanger in mijn bezit en werkt alles goed naar behoren tot heden.
Heb 2 vragen:
Vraag 1:
Kan ik net las de dreambox 500+ de motor bijstellen en vast leggen heb zojuist alles geprobeerd maar helaas pindakaas wil niet vast zetten heb zojuist ook de plugin gedownload voor motor wil niet fijn stellen gaat steeds terug naar de oude set.
De motor is ingesteld op Latitude 51.917 Longitude 4.500 Zuid-Holland.
Hoe krijg ik het voor elkaar om het vast te stellen zodat onthouden wordt waar ik het op afstelt.
Vraag 2:
Zoals je vraag 1 gelezen heb heb een motor een draaibare set met 1 tuner geen dubbel.
Heb zojuist 42 graden Turksat t/m Thor 1 graden.
Alles draait goed maar zodra ik 23.5 graden wil draaien krijg k de volgende melding:
SERVICE UNAVAILABLE. CHECK TUNER CONFIGURATION.
Hoe stel ik de satteliet in op Vu+ Duo bij dreambox kan je makkelijk toevoegen allen de vraag is hoe ik het hier op deze ontvanger.
Heeft iemand al voor elkaar en wat zijn de exacte stappen.
Tot heden weer bedankt voor alles en succes en sterkte allemaal.
Gr,
Deliyurek007