Alles over de nieuwe VISIOSAT BIG-BISAT

T

Tuurtje

officiele link:
http://www.visiosat.com/home/gamme/category-index.php?cat=1

PDF Brochure:
http://www.visiosat.com/images/products/fichebigbisat-web gb.pdf

Receive all you want everywhere you want!

Exclusivity Visiosat: alignement software

Replying to the high quality standards of VISIOSAT this antenna has been developed for world wide multiple digital satellite applications. Remaining simple and exceptionally nice looking, you will be able to fi nalise your multiple satellite applications very easily !

Staat toch wel op mijn verlanglijstje, huidige bisat G4 ook wel OK echter vind ik wel dat je hem niet echt goed kan uitrichten.
Is altijd compomise tussen de 4 LNB.

Ook is hij een slag groter dan de oude: H bij B:
64 x 75 Oude Bisat
70 x 91 voor BIG-BISAT
* weet alleen niet of je hier veel winst mee haalt

Heb begrepen dat je er tot maximaal 8 LNB in kan stoppen wordt standaard geleverd incl. 4 LNB houders

Ben zeer benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen

Tuurtje
 
Ik heb een Visiosat Big Bisat die is afgesteld op de volgende satellieten:
Astra2,Astra3,Astra1,Hotbird,Eurobird9,Sirius,Thor en Telstar12 .
Het afstellen gaat zeer gemakkelijk als je het tooltje gebruikt op de site van Visiosat.
Je kan je positie op straatniveau opzoeken en dan de satellieten die je wil ontvangen aanvinken.
Vervolgens rekent wordt precies uitgerekend op welke plaats de lnb moet zitten voor de diverse satellieten en hoe ver de schotel gekanteld moet worden.Gek genoeg staat de Sirius niet in dat lijstje, maar met een beetje logisch nadenken weet je wel waar je die dan moet vastzetten, bij mij zit hij tegen de Eurobird9 aan.
Je kan natuurlijk dan nog een beetje fine tunen met een meter voor het beste resultaat, al zal dat niet veel winst opleveren.
De schotel in niet goedkoop, maar van zeer goede kwaliteit (kunststof) en het afstellen is echt een eitje, zeker in vergelijking met een Wave Frontier.
De satellieten komen binnen tussen de 80 en 90 % enkele transponders daargelaten.
Officieel kan je met een Big Bisat 40 graden overbruggen, bij mij zit er russen de Astra2 en de Telstar12 ruim 43 graden
 
ik heb ook een bigsat, mijn opstelling is van 39 oost tot 8 west, dus 47 graden.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan