Alles zwart???

Z

zuurtje

om +- 21.45 uur zijn bij mij alle zenders van c+ uitgevallen
een attack misschien?

wie nog meer?
 
nee dit was een test voor irdeto 1 en 2 had hetzelfde ze gaven aan een storing maar op de kabel was ales nog te ontvangen.... (en dit is ook via sat)als je goed had opgelet kon je merken dat eerst alles uitviel toen de comerciele zenders weer terug waren en rd en blw niet naderhand was alles weer terug

saat
 
zegt toch genoeg , toch

15 november d-day

saat
 
Hier In heerlen(essent kabel) waren de commerciele wel weg en bij een vriend op de kabel de in cabelcrypt gecodeerde canal+ veel blokken in het beeld en ook de beelden weg(ook essent)
 
nou in de buurt van heerlen wat ik nu hoor van een vriend toch ook maar heb je de procedure gezien opgemerkt hoe het ging

limburg vanaf vandaag alaaf

saat
 
Zal wel komen omdat jullie in limbo als eerste een regionale zender op de sat krijgen, men was waarschijnlijk aan het testen........................................lol

Hopelijk volgt omroep brabant ook snel.

welterusten.
 
Hier alles weg is nu weer terug zelfs de seca2 kaart viel uit zeg zondag maar dag met je handje
 
in eindhoven viel het beeld op de comerciele zenders weg maar op mijn echostrat 3600 met seca2 kaart bleef het gewoon werken
 
alles FTA hier,, maar weet niet of ze weg waren,, zat au file te testen die weer perfect werkt voor hispasat hehehe.
 
Einde komt langzaam in zicht. De echte hobbyisten krijgen hun kerstcadeautjes vroeg dit jaar
 
Misschien kan AL dit jaar z'n belofte van vorig jaar goed maken, natuurlijk tijdens de kerst !!!!
 
idreto 2 gaat volgens mij 1-1-2004 van start.
volgens een bericht.
of met kerst .
 
Morgen maandag dus of vannacht al over op irdeto 2 volgens de laatste gegevens.
 
we zullen zien.
wie er gelijk heeft ik hoop ik zelf.
dan kunnen we nog 1 maand kijken.
 
waar haal je dat bericht vandaan ploeger daar ben ik benieuwd naar
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan