Allsas5

S

scooby doei

Ik heb ergens een file gedownload met als naam allsas5.0 . Bestaat deze echt of is dit een fake.

Scooby Doei

 
Allsas 5.0? Moet dat een CI flash zijn ofzo?

 
Waarschijnlijk fake. Het kan ook gewoon een gepatchte allsas4 zijn. Kijk even op 0x0b225 en 0x0b226. Staat daar 46 FF ?

Verder kun je in het tekst stuk zoeken of een of andere grapjas er zijn naam heeft ingezet. Ik kwam een allsas 4.1 tegen met een url van een satwinkel erin. Tsja, zo lust ik er nog wel een paar.

(bavaria graag)

 
Ik heb dit even verplaatst naar irdeto ontvangers omdat het daar meer mee te maken heeft.

 
Ja en ik had hem daaruit verplaats, dus wel leuk dat ie hier nu terug is, maar kan mij nu eindelijk iemand verklaren wat dit ding eigenlijk voor iets is? Ik heb nog nooit van een allsas gehoord zoals uit mijn comment ook duidelijk blijkt.;)

 
Black Tiger, als jij nog nooit van Allsas gehoord hebt, dan moet je toch eens goed rondkijken. De bekende Allsas4 Cam patch was onlangs nog bij iedereen uitgevallen omdat er een timer in zat. Nu is er een Allsas 4a patch zonder timer.

Op verzoek wil ik de Allsas5.0 file wel mailen.

Groeten, Scooby Doei

 
Nee dank je wel, mailen hoeft niet, maar precies weet ik nog niet wat het nu is.

Rondkijken heb ik nauwelijks meer tijd voor, Admin hier, moderator op een warez board, irc admin erbij (moet ik ook meer aan gaan doen), daarnaast nog de emails, upgrades en fixes voor het board en ik heb nog een gezin. En hier heb ik er nog niet al te veel over gezien.

Maar jouw reply lezende, kan ik er dan van uit gaan dat het een soort Amon Cam is of iets soortgelijks? Of anders gesteld, wat is er zo fijn aan die Allsas, of wat is het verschil tussen de Allsas en de Amon?

 
Amon = Allsas

In het begin stond er in het CAM-menu AMON 1.0, later 2.1 ,2,2

en vanaf versie 4 staat er allsas4.

Op de "irdeto chip" in de CAM staat ook allsas trouwens.

Maar dat heeft weer niks met de soft te maken lijkt me.

 
Ah kijk, bedankt voor de uitleg, weet ik tenminste ook wat er bedoelt word. Het was me nog niet bekend dat amon=allsas, dus nu wordt me ook weer een hoop duidelijk!

 
hmzz foutje op de irdeto chip staat SAS001 (volgens een italiaans documentje zijn er ook SAS002,3 en 4)

Maar de benaming allsas wordt bij die versie 4 gebruikt ipv amon.

En dan heb je guppen die er even hun eigen internetsite inzetten of gewoon om te kwallen er allsas5 van maken. Bij de upload sites kom je die grapjassen wel tegen (onschuldige gein). Helaas halen ze daar ook andere streken uit (zie mij topic over trojans)

 
Er zijn inderdaad 4 SAS versies in omloop .

Vandaar dat de file dus AllSAS heet , hij zou dus met alle versies moeten werken.

 
Ik kan er dus vanuit gaan dat de Allsas 5 een fake is of gelijkwaardig aan Allsas 4a is.

Scooby Doei

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan