Alpha crypt iplv irdeto ci !!!

I

ilya

Het blijkt dat een ci 4.7. niet zo eenvoudig te verkrijgen is.Er heb via de rubriek te koop een 4.7 gevraagd.Weinig reacties.Ik henb nu een winkel opgespoort welke een alha crypt c.1. verkoopt.Men beweert dat dit heeeeeeeeeeet alternatief is voor de 4.7..iredeto.In hoe verre is dit juist ??

=ILYA=

 
Activ kan je dat precies vertellen die heeft er zo eentje.

De 4.6/4.7 irdeto cam's zijn programmeerbaar zodat je zonder kaart kijken kan, dat lukt niet met een ander type irdeto cam.

Het ligt er maar precies aan wat jij wil. Als het je te doen is om PW te kijken, dan is een Alphacrypt een goed alternatief, aangezien die zowel de normale Irdeto alsook Betacrypt aan kan.

Wil je hem echter gaan programmeren met de .bin files die nodig zijn voor bepaalde dingetjes klaar te krijgen met hbemu op een Nokia 9600, dan ben je aangewezen op een programmeerbare CI zoals de 4.6se/4.7.

Misschien dat Activ nog een reply kan schrijven met wat meer specificaties of dingetjes die hij geleerd heeft met het gebruik van die Alphacrypt.

Het zou ook verstandig zijn als jij aangeeft waarom je nu perse zo'n 4.7 wil hebben of wat je precies wil gaan doen met die CI, dan kan men je ook een beter advies geven.

 
Ik ben in het bezit van Echostar3000AP Viaccess.Nu ik seca redelijk on de knie heb wil ik me gaan toe leggen op irdeteo/beacrypt.Ik wil zelf mijn updates kunnen loggen en proggen en ik vind dat je eerst handmatig goed alles moet weten voordat je proggies gebruikt welke bijna alles auto doen.Ik heb het gevoel dat de bedreigingen welke er bij seca zijn , denk aan de taq, k.p. en antireset , je redelijk de baas kunt zijn door e.e.a. van het coderings systeem te weten enerzijds en anderzijds hoop ik met een allcm 4/7 zeer flexibel te zijn, zodat ik de evt bedreigingen aankan.Misschien zie ik e.e.a. te zwart.Daarnaast heb ik het gevoel niet te snel met een all cam in de problemen te komen., gelet op de toekomstige ontwikkelingen.

Verder er ui te halen wat er te halen valt!!!

=ILYA=

 
Ik heb beide ci's en de zelfde ontvanger als jij hebt.

Als je voor een redelijke prijs een ci kunt kopen waarvan je een 4.7se kunt maken ben je beter af maar als dat niet lukt is de alphacrypt een redelijk alternatief.

De aphacrypt is minder stabiel vandaar mijn voorkeur voor de andere.

 
Ik heb inmiddels een 4.7. te pakken gekregen.Ik moet hem nog binnen krijgen.Ik bin gespannt.

=ILYA=

P.S.

Thankx the fun board B.T. team

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan