als ik een bestaande hd opnieuw in een nieuwe install mount ben ik dan alles kwijt?

edensan

Jr. Member
Lid sinds
2 mrt 2010
Berichten
93
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
43
als ik een bestaande hd opnieuw in een nieuwe install mount ben ik dan alles kwijt?

groet Edensan
 
bedoel je opgenomen programmas? ik heb mijn hd uit mijn 7000 gehaald en in mijn 7025 gestopt, en alle opgenomen programma staan er nog op.
nou dat we het toch over harde schijven hebben, iemand dit wel is meegemaakt(zelf nog niets geprobeerd geen tijd) mijn harde schijf in de 7025 word zins een paar dagen gezien als een usb stick, kan er dus nog wel films van kijken maar als ik wil opnemen zegt de dreambox dat er geen hd in zit.
gr blokker
 
zo lang je de HD niet formateert is er niks aan de hand en kun je die overal opnieuw mounten.

@blokker1: je hd wordt als usb gezien.. bedoel je dat hij zichtbaar is via /media/usb? Hoe het ook zij dat is een kwestie van mounten. Hoe heb je die gemount en in welke image. Je hebt het over een 7025 terwijl bij je info nog staat: dm7000 en pli als image. Klopt dat nog?
Als je PLi hebt, welke PLi is dat dan?
 
klopt heb ook de 7000 nog alleen een 7025 bijgekocht een kabel tuner ingezet maar staat ook pli op. 7025 staat trouwens niet in de lijst. en inderdaad staat de hd onder /media/usb.
maar zoals ik al zij heb er nu even geen tijd voor maar is waarschijnlijk een kwestie van unmounten en als hd weer mounten ?
gr blokker
 
@Blokker: OK. Lijst aangepast ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan