@MAS3, ik ken jou al wat langer, en begrijp dat jij liever geen discussies als deze en andere leest.
Ik weet dat ik er affentoe ook aan mee doe, maar dan is het altijd in het kletspraat gedeelte of in video's.
Ik moet dit in mijn functie merendeels ook meelezen, maar zolang Black-Tiger hier ook aan deelneemt hoef ik in principe niks te doen.
Ik lees topics als deze liever ook niet, en reageer ook zo weinig als mogelijk, want ik heb al genoeg aan mijn hoofd.
Het zijn net zoals BT het al aangeeft secties waar dit kan en mag, en ja we zijn van huis uit een sat-forum, waar het al jaren rustiger is, en we dus proberen om de leden bij elkaar te houden, oud en nieuw, dus we moeten soms een oogje dicht knijpen.
Ik heb genoeg meningen over wat er de laatste jaren speelt, maar daar begin ik niet aan, want dan ontploft er meer dan nodig is.
Ik lees gewoon mee of dat het een "gezonde" discussie is of blijft, en anders gaat, net zoals Black Tiger het zegt er een slotje op [in overleg!].
Ik praat liever ook niet over wat er allemaal in de wereld speelt op dit moment.
@MAS3 . ik kan en ga er hier momenteel ook niets aan doen, wil je het niet lezen dan neem ik aan dat je de bekende spreuk kent.
Klik.