alternatief 0900-nummers

humana

Sr. Member
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
316
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
57
Het komt tegenwoordig steeds vaker voor dat bedrijven voor de consument alleen bereikbaar zijn via een 0900-telefoonnummer. Deze nummers kunnen erg duur zijn, 70 cent per minuut is tegenwoordig niets bijzonders meer. En hoe duurder het bellen van zo'n nummer is, hoe langer het duurt voor u de juiste persoon aan de lijn heeft. Vaak krijgt u, voor u het keuzemenu eerst ook nog eens een reclameverhaaltje van het bedrijf te horen.

Kosten

Zo hangt u tijden aan de telefoon, gedwongen om eerst te luisteren naar de reclame van het bedrijf, daarna komt er een traag keuzemenu, en daarna zijn alle medewerkers in gesprek. Voor je er erg in hebt zijn er tien minuten voorbij, voor eigen rekening, voor 70 cent per minuut of meer.

Klantonvriendelijke gedrag

het wordt hoog tijd om eens tegengas te geven met betrekking tot dit uiterst klantonvriendelijke gedrag. Want als wij als samenleving, accepteren dat een bedrijf dat een fout maakt waardoor de klant genoodzaakt is te bellen, dik verdient aan die klacht via een 0900 nummer dan moeten wij niet verbaasd zijn als wij steeds minder service krijgen, want wij onderwijzen dat wij dit toestaan.

Er is een alternatief voor deze dure 0900-nummers gevonden


Bij de Opta is via het gratis nummer 0800-0223122 na te
vragen welk bedrijf er schuilgaat achter een 0900-nummer.

http://www.vraagalex.nl/0900-lijst.html

http://www.0900alternatieven.nl/
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan