Alweer CORONA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onder deze Corona omstandigheden kan deze positie echt niet meer.
Jawel hoor, als je huisgenoten bent en zeker beiden gevaccineerd, dan mag je binnen 1,5 meter afstand komen en ook in die positie.
Maar verpleging die hier ingeënt is moet ook korter dan 1,5m bij de patiënt komen om deze te kunnen verzorgen. Dat zijn de zogenaamde uitzonderingen. Hoor je niks van in het betoog van De Jonge, maar is wel iets waar we handig gebruik van kunnen maken. Er lopen zooooveeel leuke verpleegsterpaarden rond... Achja... toch zonde dat men er af moet blijven.:rolleyes2:;):cautious2:
 
booster krijg ik op 13 januari
 
Booster gisteren gehad leidinggevende mocht meteen mee dus hoef er volgende week niet nog eens naar toe....:pfff:
Nu maar afwachten op de volgende sessie spuiten...................
 
We zijn er weer goed mee bezig.
We hebben allemaal oog bescherming van BT gehad. Laat het illegale vuurwerk knallen. :mod:
 
Ja maar de maskers gaan om 00.00 uur af, zo hoort dat. :biggrin:
 
Vandaag ook mijn Booster gehaald maar helaas niet bij een vrouwelijke prikker. Die man deed 4 stappen achteruit en hij wierp de injectiespuit in mijn bovenarm waarop ik riep "One Hunderd and Eighty". Eigenlijk hoort dit in het darten draadje thuis maar helaas er is geen beeldmateriaal van. :)
 
Afgelopen maandag mijn Boosterprik gehaald, gelijk een stijve arm en een stijve nek.
De volgende dag was het al redelijk weg echter ik voelde me steeds beroerder worden.
De vrouw ook en deze werkt in een ziekenhuis en mocht meteen langskomen om te testen.
Later kreeg ze een mailtje dat ze positief getest was. Dus ik heb samen met mijn zoon een test aangevraagd en vandaag mochten we langs komen en helaas kregen wij ook een mailtje, wij zijn beide positief getest. Nu in quarantaine mijn vrouw en zoon voor een weekje, ik zelf (gezien mijn medisch verleden) 2 weken.
De boodschappen hebben we maar via de Jumbo thuisbreng service besteld.
 
Beterschap gewenst
 
@Nummer10, het is toch ergens logisch wanneer je net geboosterd bent en daarna positief test?

..ondertussen is een ver familielid gediagnosteerd met trombose, een paar dagen na de booster..
Blijkbaar zit er verschil in kwaliteit of zo..
 
@Nummer10, het is toch ergens logisch wanneer je net geboosterd bent en daarna positief test?
Dat dacht ik ook, maar het duurt een week voordat het goed en wel in het lichaam zit.
Wij zijn waarschijnlijk door familie die hier even was (alle regels in acht genomen) besmet.
 
..ondertussen is een ver familielid gediagnosteerd met trombose, een paar dagen na de booster..
Blijkbaar zit er verschil in kwaliteit of zo..
laat me raden
onderliggend lijden kan nooit aan de vaccinatie liggen is geen! bijwerking alleen maar hoofdpijn.

vanmorgen bij goedemorgen nederland de ggd meneer die ook in die achterlijke spotjes zit (ff opgezocht.. GGD-arts infectieziekten Ashis Brahma)
"vaccin is aangepast"
beetje kruiden in je eten is lekker maar als je op een punt komt dat je teveel gaat rommelen met die kruiden is het eten echt niet lekker meer en gooi je het weg.

ow nog iets wat me opviel
haal de prikkaarten maar van stal!
2022 minimaal 2 extra boosters (bron: GGD-arts infectieziekten Ashis Brahma)

@Nummer10
aller eerst beterschap
maar krijg je nu dubbele groene vinkjes?
en gevaccineerd en geboosterd en (gaan we van uit) hersteld
je bent na die 2 week toch voor minimaal 3 jaar klaar? lol

met je boodschappen heb je geluk dat er nog een winkel bezorgd
is hier een rampenplan

als ik/wij in quarantaine moeten zwaai ik hier wel met :help: need 🥘 of zo en dan moet @freggel1 echt die postduif sturen!
 
Die man deed 4 stappen achteruit en hij wierp de injectiespuit in mijn bovenarm waarop ik riep "One Hunderd and Eighty"
wij hebben ff raar gekeken bij goede kennissen achter het huis met oliebollen
zowel de vrouw als die man gediplomeerd zorg mogen dus prikken.
hier voor moet je dus een registratie hebben bij BIG
dit even ter info
zit daar de vriend van zijn dochter een leger man (beste vent hoor daar niet van, beetje eigenwijs maar das leeftijd denken we dan maar)
niets maar dan ook nul kennis met het menselijk lichaam gaat door middel van een spoed cursusje gaan prikken bij de ggd
intramusculair dus
en dus kans om direct in een bloedvat te prikken
ik zou me er persoonlijk niet aan wagen.
 
@ Nummer10 --=beterschap wat een ellende allemaal.

Note. Van het vaccin kun je onmogelijk corona krijgen. Zit niks van virus materiaal in. Je loopt het op.
 
Ach we gaan nog een tijdje door vrees ik, ik las namelijk gisteren dat er in Frankrijk al weer een nieuwe variant ontdekt is???

Nummer10, beterschap!!!

En @sat-ed, de postduiven hebben griep, dus daar wordt nu massaal soep van gemaakt.
 
Van harte beterschap @Nummer10 en veel sterkte toegewenst.

Ik denk zelf dat o.a. de kerstperiode verantwoordelijk is voor de stijgende besmettingen. Ik hoor nu regelmatig dat er wel iemand binnen mijn kennissenkring is besmet met Corona en gelukkig blijft het bij lichte symptomen. Mensen hoppen toch van de ene familie naar de andere voor de gezelligheid.

En in dat geval kan je ook besmette personen op de priklocaties op een stoel zetten en andere besmetten middels een kuchje want dat scheelt heel veel vaccinaties. :)

Zou je weerstand na een besmetting met Corona ook niet beter zijn?

en dus kans om direct in een bloedvat te prikken

En dat wil je dus niet meemaken.

Blijkbaar zit er verschil in kwaliteit of zo..

Niet echt prettig om tromboze te krijgen na een vaccinatie maar er kan ook sprake zijn van aanleg.

Ik had alleen bij de eerste vaccinatie (AstraZeneca) een gevoel van opkomende griep en een pijnlijke bovenarm en bij de tweede totaal niks.
Nu de derde met Moderna een gevoelige plek waar ik geprikt ben maar voor de rest (nog) niks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan