Amon5.0 (Allsas5) cam...

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Hallo,

Ik heb net de file Amon5 en Amon50 binnen gehaald als zip file.

Maar weer geen tekstfile waar word aangegeven wat de verbeteringen zijn tenopzichte van vorige versies.

Heeft iemand wel informatie omtrend de verbeteringen. ??

Wat mij ook opvalt is dat waneer je de Amon2.1 en 2.2 bin file inkijkt je daar telkens de naam Amon2.1 of Amon2.2 tegenkomt en bij de andere versie hetzij Amon of Allsas altijd Allsasx.x

De vraag rijst dan zijn deze file's van dezelfde auteur/groep afkomstig of hebben we te maken met verschillende makers.

Sorry Blokker ik vind daar niks over de verschillen tussen de Amon versies. Men is daar druk bezig met het veranderen van de Allsas40 om de tijdslimiet er uit te halen verder niet.

Allsas heeft te maken met de verschillende versies van de irdeto cams , er zijn dus vier verschillende chips (geloof ik)

Allsas zou dus met alle cams moeten werken.

Inmiddels bekend dat Amon5 fake is.

Wel is er een patch voor Allsas4 om deze weer met 0C key te laten werken.

Hm, dus daar zat het probleem in. Het url van dat bord was ik allang kwijt, leuk dat ie nog bestaat! Kwam ik in 99 vaak.

Die nieuwe versie, gaat die in november (key 0D) dan weer plat of kan ik er die inzetten?

En is er nog meer verbeterd? Bijvoorbeeld seca op alle providers? Dat krijg ik hier met 2.1 niet voor mekaar.

@Satslope

Wat er in november gaat gebeuren weet ik (nog) niet maar zoals het er nu uit ziet moet hij naar alle key's kunnen schakelen.

Mocht dit niet het geval zijn dan is dat gauw aangepast, want dan zal vermoedelijk de byte die nu op 01 staat ook op 00 gezet moeten worden.

Maar wat ik aan info van Amon heb binnen gekregen is dat het alleen die ene patch is die je uit moest voeren.

@Satslope

Alle providers die in seca uitzenden werken hier op de Amon2.2

Alleen prov 0003 geeft hier wat problemen in seca maar dat komt omdat in de nokia gebruik met de ecm patch.

Gebruik ik de ecmpatch niet dan werkt deze ook.

Waneer ik de ecmpatch wel gebruik dan laat ik prov.0003 in viaccess lopen en heb dan verder geen problemen.

@blokker

Bedankt voor de links ben daar heel wat wijzer geworden en ook heb ik via deze links de maker van Amon kunnen bereiken.

Alleen moet je wel al je mail in het italiaans doen anders antwoorden ze niet.

Dus voor alle duidelijkheid de AMOn50 is fake

De Amon/ALLsas40 met patch moet nu goed werken in seca

al was dit een studie versie welke niet geheel onderzocht is wat er verder nog aan mankeerde.

De enige versies die tot nu toe goed lopen zijn 2.1 en 2.2

al zijn daar ook nog wel wat haken en ogen aan te vinden.

Ik hoop binnenkort weer iets te horen en misschien iets nieuws..

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan